Poljska ladjedelnica Galeon že od nekdaj preseneča s svojim inovativnim pristopom in drznimi rešitvami. Zelo zgodaj so ugotovili, kako morajo svoja polovila razvijati in kateri trgi so pomembni. Tako je vstop na ameriško tržišče pognal prodajo, s tem pa tudi investicije v razvoj. Galeon 440 Fly spada v skupino srednje velikih predstavnikov motornih plovil s poveljniškim mostičkom. Njihove izkušnje pri gradnji plovil in inovacije skupaj z oblikovalskim studiem Tony Castro Design so pripeljale do zelo zanimive mini jahte, imenovane 440 Fly. Elegantna zunanjost se prelije v aktualne trende, ki jih je določila četrta generacija plovil Galeon. Kombinacijo dinamične zunanje oblike s športnimi poudarki na celotnem plovilu dopolnjujejo velika okna v trupu in nadgradnji. Zaradi njih je notranjost svetla in bolj prijetna, deluje zračno in poživlja prostor. Poleg oblikovnih učinkov je bil poudarek na praktičnosti in vsestranskosti vseh zunanjih površin. Razpored prostorov je zasnovan za naravno in enostavno gibanje na plovilu, kar daje edinstven občutek prijetnega bivanja.
Ladjedelnica Galeon ruši stereotipe
Za uspeh Galeona ni zaslužna le ladjedelnica, ki seveda svoje delo opravlja odlično, temveč tudi dizajnerski studio Tony Castro, ki je poskrbel za izgled celotne palete Galeonov. Danes tako ponujajo 28 modelov, razdeljenih v tri različice: odprte športne, s trdo streho ter s poveljniškim mostičkom in sončno palubo (krajšo od poveljniškega mostička), v dolžini od 30 do 80 čevljev. Svoje kapacitete so potrojili v primerjavi s številkami izpred sedmih let, ladjedelnica pa je še vedno v privatni lasti. Podjetje zaposluje približno 2.000 ljudi in zaradi bližine vode nima omejitev v dolžini plovil ali restrikcij transporta. Njihov tržni delež v 45 odstotkih odpade na ameriško tržišče, 35 odstotkov je Evropa, ostalo pa Azija in ostali svet. Ena od pomembnih prednosti je tudi, da različici s trdo streho in tista s poveljniškem mostičkom nista zgrajeni na istem trupu.
440 Fly
Galeon 440 Fly spada v linijo motornih plovil s poveljniškim mostičkom. Na »sončni palubi« najdemo krmarsko mesto in sedežno garnituro na levi strani, ki se zaključi s kuhinjskim blokom. Prostor za uživanje in obedovanje na prostem je pomaknjen proti krmi. Sedežna garnitura v obliki črke L obdaja podolgovato mizo, okoli katere se bo lahko namestilo šest oseb. V kuhinjski niši je poleg izplakovalnika še hladilnik, da bo ohlajena pijača vedno na dosegu roke. Iz poveljniškega mostička do kokpita vodijo spiralaste široke in varne stopnice na levi strani, ki zavzemajo zelo malo dragocenega prostora na plovilu. Dodatne površine v kokpitu bomo pridobili z balkoni na levi in desni strani. Balkoni imajo po zaslugi oblikovanja in zunanjega izgleda steklene površine »Beach Mode«, kar je dokaj edinstveno, preko njih bomo opazovali okolico. Na krmi je ogromna hidravlično krmiljena kopalna ploščad, ki bo služila kot zasebna plaža in pomoč pri rokovanju s pomožnim čolnom ali vodnim skuterjem. Še en prtljažni prostor je dosegljiv s ploščadi, kjer bodo spravljeni vsi vodni pripomočki, nad njim pa je proti doplačilu mesto za zunanjo kuhinjo oziroma žar.
Notranjost po meri
Vstop v notranjost preko drsnih vrat odkriva notranjo razporeditev, kjer je na začetku čez celotno širino urejen dnevni prostor z dvema zofama in dolgo mizo. V nadaljevanju je na desni strani notranje mesto za krmarja, kjer je omogočen tudi direkten izstop na palubo. Na levo od krmarskega mesta je dokaj velika kuhinja. Celoten prostor v nadgradnji plovila opremljajo velika okna in izvirna umetna svetila z direktno in indirektno svetlobo. Razpored bivalnih prostorov pod palubo je lahko z dvema ali tremi kabinami. V različici z dvema prostornima kabinama bo za lastnika rezervirana tista v najširšem delu plovila. Lastniška bo v tem primeru imela otočno zakonsko ležišče, vzdolžen počivalnik ob velikem oknu na levi strani ter delovno mizo oziroma mizo za ličenje na desni strani. Druga kabina, ki jo lahko zaradi velikosti imenujemo VIP, je v premcu in ima tako kot lastniška lastni toaletni prostor z ločeno prho. V drugih dveh različicah, kjer so tri kabine pod palubo, se bomo lahko odločili ali bomo del prostora za dve enojni ležišči vzeli lastniški kabini ali bomo s pogradom del prostora »ukradli« VIP kabini v premcu. Kakorkoli že, pomembno je, da imamo izbiro in predvsem prilagodimo plovilo po svojih potrebah. Po zaslugi velikih oken je svetlobe v kabinah dovolj, sicer pa za prijetno vzdušje poskrbi umetna osvetlitev. Na izbiro je tudi pestra ponudba odtenkov pohištva in izbor tkanin za oblazinjenje.
Površina na premcu je rezervirana za razvajanje s pomočjo sončnih žarkov. Temu je namenjana ogromna oblazinjena površina za tri osebe, ki jo lahko, če se ne bomo želeli več nastavljati soncu, v večjem delu zaščitimo s priročnim biminijem. Pri roki bo tudi pijača, saj so na obeh straneh ležalne površine predvideni utori za pijačo. Za tiste, ki bodo želeli spremljati plovbo, pa je na premcu še naprej obrnjena oblazinjena klop z naslonom.
Dolžina: 13,97 m
Širina: 4,2 / 6,35 m (z balkoni)
Ugrez: 0,83 m
Izpodriv: 15.701 kg
Rezervoar goriva: 2 x 850 l
Rezervoar vode: 255 l + 170 l
Pogon: 2 x 353 kW / 480 KM
Dovoljeno število oseb: 14
Kategorija CE: B