Cupra Terramar

V zadnjih 6 letih je Cupra postala najhitreje rastoča znamka, samo v Sloveniji bo kmalu na cesti kar 2000 njihovih vozil. Širitev flote, ki smo ji priča letos (prenovljeni Formentor, novi Tavascan in novi Terramar) pa bo vsekakor temu pomagala in dodala znamki dodaten zagon. Obenem je Cupra tudi ena izmed znamk, ki so tesno povezane z navtiko. Njihovo sodelovanje z lokalno ladjedelnico De Antonio smo v Valu že večkrat izpostavili, novi Terramar pa je narejen v duhu 37. regate America's Cup.

Terramar je največji predstavnik znamke Cupra, da pa je kljub temu ohranil izrazito športni značaj znamke, kaže že njegovo ime, saj je poimenovan po manjšem dirkališču v bližini “rojstnega kraja znamke”, Barcelone. Ime pa namiguje tudi na povezanost znamke z morjem, saj je letos vse v znamenju prestižne regate America’s Cup, ki je v svoji 37 izvedbi potekala v Barceloni pod pokroviteljstvom Cupre.

Kljub temu, da gre za največjega predstavnika Cupre, s ceno ki se začne pri 39.900€ (z vključenim t.i. Performance Bonusem v višini 3 tisoč €), je avtomobil že serijsko precej dobro opremljen, tako serijsko že dobite progresivno krmiljenje in športna, školjkasta sedeža. Za doplačilo pa lahko izberete še izvrstno prilagodljivo DCC vzmetenje in zmogljivejše šest-batne zavore znamke Akebone.

Zunanjost zaznamuje trikotni svetlobni podpis žarometov Cupra matrix LED Ultra s tehnologijo visoke ločljivosti, prepoznavne ostre linije in bronasti poudarki. V notranjosti lahko izirate med stili Deep Ocean, MoonLight in Night Canyon, paketa dodatne opreme pa sta Edge in VZ (pri tem paketu je DCC serijski).

Cupra Terramar ponuja tri pogonske sklope, pri čemer osnovo predstavlja 1.5 TSI bencinski motor z blago hibridnim sistemom (150 ali 240 KM), ponudba se nadaljuje z 2.0 TSI klasičnimi bencinskim motorjem z 177KM ali 272 KM (izvedenka VZ). Izbrete lahko tudi priključno hibridno izvedenko, ki naj bi omogočala doseg na eletrični pogon do 100 km. Na voljo je tudi štirikolesni pogon.

V počastitev 37. America’s Cup bo Cupra ponudila tudi posebno izdajo Terramarja, poimenovano po tej regati. Število vozil bo omejeno, krasila pa jih bo posebna barva, posebna platišča, usnjeno oblazinjenje in zunanja/notranja okrasitev z logotipi regate. Nekaj teh vozil je predvidenih tudi v Sloveniji, a cena še ni znana.

Uvoznik pričakuje da bo do konca letošnjega leta prodal približno 30 vozil, drugo leto pa 300.

 

 

 

 

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL