Cenejši od predhodnika? Peugeot 3008

Včeraj je prispela 3. generacija izredno popularnega Peugeot 3008, modela ki so ga v Sloveniji do sedaj prodali v kar 7000 primerkih. Z novo generacijo prihajajo poenostavitve, novi lebdeči kokpit, novi motorji in seveda povsem nova zunanjost...pa tudi nižja cena.

Cene se začno pri slabih 33 tisočakih (z vključenimi popusti) in segajo do 42 tisoč evrov (po odbiti subvenciji) za povsem električno 3008-ico (pri čemer cene za najmočnejšo verzijo dual motor še niso znane), lahko pa se vozite na elektriko celo za ceno nižjo od 40 tisočakov. Cena osnovnega vozila je tako za cca 1000€ nižja od primerljivega modela prejšnje generacije.

3008 je zrasel v vseh pogledih, daljši je za 9.5cm, višji za 2cm in širši za 4.5 cm. Le prtljažnik je ostal enako velik z 560l (1.480l) prostornine, pri čemer se zadnji sedeži podirajo v razmerju 40-20-40. Poganja ga lahko blago hibridni 1.2l bencinski motor (nov) z 136 KM in 6 stopenjskim dvosklopčnim (tudi povsem nov) avtomatskim menjalnikom, ali priključni hibrid (isti motor + električni motor) z 195 KM sistemske moči in do 85km dosega na elektriko, na koncu pa še povsem električne verzije (trenutno le verzija z 210KM in 73kWh baterijo, prihaja pa še 230 KM verzija z 98kWh baterijo – Long Range in pa najmočnejši Dual Motor z 320 KM). Pa če smo že pri elektriki, dosega naj bi bilo čez 500 km, oziroma celo 700 km pri Long Range verziji, kar pomeni vsakodnevno uporabnost. Garancije na baterijo bo za 8 let oziroma 160 tisoč kilometrov.

Na zunaj gre za nezamenljiv Peugeot, ostrih linij in kupejevske strešne linije, ki pa se zaključi precej visoko, na ravno odrezanem zadku, ki avtomobil gledano od zadaj optično poveča. Nove so ožje luči, LED spredaj in zadaj oziroma Pixel LED matrični žarometi za doplačilo, z novimi funkcijami avtomatskega osvetljevanja. Kljub ostrim linijam ima količnik zračnega upora le 0,75 (precej manjši od predhodnika). Obračalni kot je odličen, le 10,6m, kar obljublja odlične sposobnosti manevriranja v mestih.

Izbirate lahko med dvema nivojema opreme Allure in GT, razlike med njima je za dobre 3 tisočake. V notranjosti najdemo nadaljevanje  Peugeotovega i-Cokpit koncepta, ki je nadgrajen z lebdečimi ekrani. V osnovi dobite dva ekrana Dual HD, za doplačilo oziroma pri opremi GT pa dobite 21 palčni zaslon brez obrob in sredinsko tablico z bližnjicami imenovano i-Toggle. Prvič so v tem razredu na voljo tudi povsem premium možnosti- masažni in hlajeni prednji sedeži s prilagodljivo bočno oporo.

 

 

 

 

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL