BMW Slovenija je za svoje stranke in novinarje iz celotne regije pripravil predstavitev svojih najnovejših modelov, s poudarkom na tistih z značko M. V hladnem in vlažnem zraku Julijskih Alp, smo se tako prvič lahko od blizu potipali z dolgo pričakovanim M3 Touring karavanom, in prenovljenim roadsterjem Z4, na statični predstavitvi pa smo si lahko prvi vtis ustvarili o modeli M2 in XM, iz motociklističnega sveta pa nas je pričakal “nagec”, M1000R.
Z4 ostaja ena izmed boljših vozniških izkušenj v liniji BMW. Nizek in širok, je z prenovo optično postal še širši in bolj agresiven. Ožje luči, povečani vstopniki za zrak in streha, ki se zloži ali postavi v vsega 10 sekundah, tudi v deževnem vremenu nudi pravo veselje športnega kabrioleta. Pod pokrovom lahko izbirate le, hvalabogu, med bencinskimi motorji, dvema štirivaljnikom in enim šestvaljnikom. Cene se začno pri slabih 50 tisočakih.
XM je bil glavna zvezda zabave. Prvi BMWjev samostojni model po M1 (torej izven klasične linije modelov). Gre za več kot 5 dolgega kolosa, z specifičnim oblikovanjem, ki je zadnje čase postal zaščitni znak BMW ja. Podobo si vsak ustvari sami, mi lahko rečemo le, da slike ne dajo pravega občutka oblike. Gre za zelo impozanten in agresiven videz, ki v živo deluje mnogo bolje kot na slikah. Monolitno oblikovanje, ki se nadaljuje tudi v notranjosti, (navdušuje 3D reliefni pokrov panoramske strehe), velikost pa omogoča zadnjim potnikom da uživajo tudi v t.i. “Lounge” udobju. Serijsko je avto opremljen z aktivnim krmiljenjem, Msport diferencialom, štirikolesnim pogonom ki preferira zadnji kolesni par, Msport zavore…. Gre za priključnega hibrida, ki naj bi zmogel do 88 km po WLTP električne vožnje , za užitek pa je v spregi z 4.4l Twin turbo V8 motorjem,za sistemsko moč 489kW/ 653KM. Za sladokusce pa bo na voljo tudi Red Label izvedenka z 559kW/ 748KM in kar 1000 Nm navora. Najmočnejši serijski BMW. Cene se začno pri slabih 180 tisočakih, prva pošiljlka pa pride v Slovenijo še pred poletjem.
M2 je drugi model, ki je vzbujal hude debate po internetu, pred vsem zaradi oblike. Tudi tu velja, da ga je potrebno videti v živo, mu je pa v pohvalo, da je na voljo z ročnim menjalnikom. Zaznamuje ga ogromno serijske opreme, ki z malo preračunavanja pomeni, da je začetna cena 76.500€ v določenih primerih nižja od prejšnje generacije. 338kW/460KM in nov hladilni sistem obljubljata odlične preformanse tako v ravni kot bočni liniji.
M3 Touring je bil najbolj pričakovani športni model BMWja letos, saj kultnemu vozniškemu avtomobilu vrača “nahrbtnik”, ki bo družinskim očetom močno olajšal argumentiranje nakupa pri boljših polovicah. Pomagala bo tudi možnost izbire vijolične barve 🙂 Podvozje in motor ostajata poznana iz limuzine, prtljaznik pa nudi 500/1510l prostora in ločeno odpiranje zadnjega stekla. Z 3.6s do 100km/h ne boste zamudili na nobene govorilne ure, serijski štirikolesni pogon pa zagotavlja izkoristek moči tudi v še tako drsečih pogojih jadranske magistrale. Cene se prično za las pod 100 tisočaki.