“Počaščeni smo, da smo imeli priložnost zgraditi to izjemno jahto za tako čudovito družino,“ je v sporočilu za javnost izjavil Niels Vaessen, izvršni direktor ladjedelnice Heesen Yachts. “Tako Heesenova kot lastnikova ekipa sta neutrudno delali, da bi “Santosha” prišla v življenje. Prepričan sem, da bo postavila nove standarde za Heesenove jahte, saj bo ponujala neprimerljivo udobje in slog za tiste, ki radi križarijo.“
Heesenova ekipa pravi, da je med pomorskimi preskusi v Severnem morju “Santosha” z dvema motorjema MTU 16V 4000 M65L, skladnima z IMO Tier III, dosegla hitrost 22 vozlov. Izpodriv jahte znaša približno 510 ton pri polovični obremenitvi.
Stranko sta Heesenu predstavili podjetji MarineMax in Northrop & Johnson. MCM je pomagal pri usklajevanju projekta med celotnim postopkom gradnje. Peter Wilson iz MCM pravi, da ta jahta, zgrajena v celoti iz aluminija “združuje izjemno hitrost in zmogljivost s hidrodinamično učinkovitostjo. Pri nižjih hitrostih ponuja izjemen doseg, zaradi majhnega ugreza pa je neverjetno vsestranska, kar je velik plus njeni vsestranski uporabnosti. Pri projektu “Santosha” je bil uporabljen lastnikov oblikovalski talent in bogate izkušnje iz številnih drugih projektov, njen uspeh pa je v veliki meri posledica tesnega sodelovanja.“
“Santosha” predstavlja tudi pomemben mejnik v Heesenovem procesu načrtovanja jaht. “Natančnost izračunov teže je bila ključnega pomena pri doseganju dovolj majhnega ugreza, da bo lahko neovirano plula po Bahamih” je dejal Peter van der Zanden, vodja Heesenovega inženirskega oddelka. “Ta jahta predstavlja našo zavezanost natančnemu inženirstvu in odličnosti pri načrtovanju.“
V šestih kabinah lahko “Santosha” gosti do 12 gostov, lastnikova kabina na glavni palubi pa obsega skoraj 65 kvadratnih metrov površine.