Mali avtomobilček poimenovan Panda je tekom let postal, sploh v prvi generaciji, simbol praktičnosti, nezahtevnosti in vsestranskosti. Ko so snovali 4. generacijo so inženirji vse to imeli v mislih tudi sedaj, 1. generaciji pa so poskušali približati tudi oblikovno. Obenem pa je nova Panda tudi dih svežega vetra v jadrih te znane italijanske znamke v Sloveniji saj se Fiatova prisotnost v naših logih ponovno krepi z odprtjem novih servisno prodajnih centrov v Novem mestu in na Koroškem.
Torej, na prvi vtis, kaj prinaša nova Panda?
Predvsem je nova generacija glede na original (dobro no, tudi glede na prejšnjo) bistveno večja, saj v dolžino meri skoraj 4 metre in s tem že vstopa v B segment vozil. Oblikovno jo ne boste zgrešili. Oblikoval jo je studijo Centrostile Fiat in pri tem poskušal oblike približati originalu, obenem pa se navezati tudi na ostalo Fiatovo dediščino. Navzven se tako Panda ponovno diči z oglatimi, terenskimi oblikami. Ravne, odsekane linije in široki boki vlečejo jasne vzporednice s prvo generacijo. Detajli kot so veliki, vtisnjeni 3D napisi na karoseriji, domiselni vstavki, PIXEL Led luči s svetlobnim podpisom znane računalniške igrice iz 80 let ta vtis še poglabljajo obenem pa ga uspešno mešajo z prihodnostjo.
V notranjosti boste najprej opazili ovalno zasnovo armaturne plošče, s katero namigujejo na znamenito ovalno testno stezo na Fiatovi tovarni v Torinu, nato pa še retro vzorec na sedežih. Zaslona sta dva, 10 palčni pred voznikom in 10.25 palčni centralni. Grafike so barvite in se podajo lahkotnemu karakterju avtomobila. Za naravovarstveno noto so tu materiali iz recikliranih materialov, saj je v notranjih materialih vsakega avtomobila kar 140 recikliranih embalaž.
Pa motorji?
Ne, pogon ni samo električen, tu je tudi klasični 1.2 blago hibridni sklop, poznan iz vseh ostalih modelov skupine. Električna različica se ponaša z 44 kwh veliko baterijo in motorjem moči 83kw/113KM. Za polnjenje doma (7kW / 11kW za doplačilo 300€) boste uporabljali izvlečni spiralni kabel dolg kar4.5 metra, medtem ko najvišja moč polnjenja dosega 100kW.
Nivoji opreme?
– RED ali La Prima na električnih vozilih
– Icon, Pop in La Prima (tu sta pa še Style in Tech kot podpaketa)
Cene?
Vstopna hibridna različica se z vključenim popustom ob financiranju prične pri 16.990 €, za 16.800 evrov pa boste že odpeljali električno izvedenko opremljeno s paketom RED (vsi popusti vključeni). Najbolje opremljena (La Prima) pa le slabih 19 tisočakov.
4×4?
V naslednjem letu.