Miele Slovenija: 25 let čarobne rasti in drznih korakov

Pred 25 leti je v Trzinu, v skromnih prostorih na Brodišču 15, zaživela močna vizija. Le peščica ustanoviteljev, nekaj partnerjev in veliko poguma – tako se je začela zgodba Miele Slovenija. In danes? 150 partnerjev, ekipni duh, sinergija, zaupanje v še boljšo skupno prihodnost.

Čeprav je bila znamka Miele v tujini že dolgo sinonim za kakovost, je slovenski trg zahteval več – več prisotnosti, več razumevanja, več zaupanja. Zato so se zaposleni podali na sejme, organizirali dogodke, vlagali v odnose. In uspelo jim je tudi s tem, da so čudovitemu Miele Experience Centru v Ljubljani dodali še drugega v Mariboru in tako uporabnikom omogočili kar najboljšo izkušnjo.

V letošnjem letu je podjetje Miele Slovenija vstopilo v novo okolje, postalo je del skupine CAA (Cluster Adria Aegean), ki jo vodi Athanasios Kyriazis. V sinergiji z Grčijo, Ciprom in Hrvaško ter štirimi izvoznimi trgi – BiH, Severno Makedonijo, Albanijo in Kosovom – zdaj gradi še močnejšo, povezano prihodnost.

A Miele ni le tehnologija. Je tudi srce. Podjetje Miele Slovenija je ob jubileju Pediatrični kliniki UKC Ljubljana, Oddelku otroške psihiatrije, podarilo pralni in sušilni stroj – simbol skrbi za skupnost.

Podjetju Miele so poleg družbene odgovornosti in človeškega stikapomembne tudi trajnostne rešitve in inovacije, ki bodo krojile naslednjih 25 let.

Z jasnim motom »Immer Besser« – vedno boljši tudi v prihodnje.

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL