Osnovna filozofija znamke Greenline ostaja enaka tudi na večjih dolžinah, torej usmeritev v odgovorno navtiko, s poudarkom na njihovem naprednim hibridnim pogonskim sklopom, ki bo omogočal jahtam manevriranje tudi samo na električni pogon, obenem pa bo sposoben do 48h zagotavljati energijo za vse hotelske potrebe brez uporabe generatorjev.
Modelna linija se trenutno prične z 34m dolgim GX34 (izvedenki Coupe in RPH), nadaljuje z GX42 (izvedenki Coupe in RPH), katere prvi trup je v gradnji in zaključuje z 56m zastavonošo GX56, trenutno le v Coupe izvedenki. Izdelane so/bodo iz aluminija.
„S šestimi vozli v električnem načinu lahko te jahte dosežejo neverjeten doseg do 100 navtičnih milj,“ je v izjavi povedal glavni izvršni direktor družbe Greenline, Luca Raumland. „V dizelskem načinu pa lahko prečkajo Atlantik s hitrostjo do 12 vozlov, pri čemer je največji doseg pri šestih vozlih hitrosti 11.571 navtičnih milj.“
Ker tako velikih plovil ne bodo mogli graditi v Sloveniji, so za partnerja izbrali turško ladjedelnico SES Yachts, s sedežem v Tuzli, Turčija.