Volkswagen Tiguan

7 milijonov njegovih prednikov je že na cesti, ko vstopa v svet 3 generacija najbolje prodajanega Volkswagna

Zelo zelo pomemben model torej, ki sicer (na srečo) ni pretirano zrasel (le 3 cm v dolžino), a je sedaj še bolj vreden naziva “mali Tuareg”. Kajti velikemu bratu se je močno približal, tako po tehniki, kot po voznih lastnostih. Obenem uvaja tudi kakšno noviteto, ki je ne najdemo niti na velikanu. Tako recimo boste Tiguana lahko opremili z IQ.Light HD matričnimi žarometi, ki imajo med drugim tri nove funkcije, ki luči poleg svetilnosti efektivno spreminjajo v varnostnega asistenta. Z izrisom svetlobe namreč pomagajo vozniku ohranjati sredino voznega pasu, tudi na tistih živce parajočih zoožitvah, ko nismo prepričani…bo šlo ali ne.

Nov je tudi “infotainement” sistem 4. generacije, ki prinaša novo, bolj logično upravljanje, ter možnost izbire prikazovanja na 12,9 ali 15 palčnem sredinskem zaslonu. Nov je tudi multifunkcijski gumb, bližnjica, na sredini centralne konzole, za upravljanje z glasnostjo ter voznimi in ambientalnimi profili. Odlična in uporabna bližnjica. Glasovno upravljanje IDA sedaj uporablja (preko Microsoft Azure strežnikov) tudi ChatGPT, ki trenutno sicer še ne zna slovensko, a ga bodo naučili še letos. Digitalni merilniki so sedaj del serijske opreme, ko pa izberete možnost Head Up prikazovalnika, ta sedaj projicira podatke na vetrobransko steklo.

Na zunaj je bil Tiguan seveda deležen popolne prenove, karoserijske linije so bolj zaobljene in na daleč prepoznavne, pripomorejo pa krivulje tudi k manjšemu zračnemu uporu in s tem k tišji notranjosti ter nižji porabi goriva. Poleg tišine, k udobju prispevajo tudi serijski ergoActive sedeži z 5 točkovno masažo, za 10 točkovno pa bo treba doplačati. Na zunaj ga boste prepoznali tudi po novih barvah, predvsem novemu odtenku rdeče in pa zelene.

Opcijsko lahko svojega Tiguana opremite z DCC podvozjem z dvoventilsko tehniko, ki jo je uvedel novi Passat in vrhunsko opravlja svojo nalogo. V motorni paleti najdemo tako posodobljene bencinske kot tudi dizelske motorje, izboljšali pa so tudi priključno-hibridni izvedenki. Z večjo baterijo (19,7 kWh) in možnostjo polnjenja 11 oziroma do 40 kW/h, ter realnim dosegom v območju 70ih kilometrov, sedaj nudita resnično izkušnjo električnega vozila, združeno z uporabnostjo klasičnega pogona…le 4motion pogon v teh različicah ni na voljo.

Cene novega Tiguana se začno pri 37.664€ za klasični bencinski pogon, oziroma 44.721€ za priključni hibrid.

Aha, še prtljažni prostor..ta je zrasel za 36 litrov.

 

 

 

 

 

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL