Audi je v prelepi Vipavski dolini predstavil prenovljenega Q8 e-tron. Gre za naslednika modela E-tron, ki je prišel na trg ravno v času pandemije in posledično ni imel velikih prodajnih številk (75 so jih prodali v vseh letih), je pa zato tlakoval po Audijevi elektrifikaciji modelov.
Da najprej povemo, Audi spreminja sistem označevanja svojih modelov in odstranjuje oznake motornih moči, ki so povzročale zmedo. Tako boste v prihodnosti prepoznali električnega Audija po sodi številki, klasično gnanega pa po lihi številki. Prav tako se bodo nekateri modeli združili, recimo A4 in A5 v A5, ali A6 in A7 v A7.
Q8 e-tron je torej prvi električno gnani predstavnik nove dobe in v primerjavi z e-tronom prinaša večji doseg in višjo moč, popolno spremembo prednje maske z novim, 3D logotipom “krogcev”, novo “krmo”, novo osvetlitov nove barve ipd. Motorji so sedaj močnejši (250 ali 300 kW) in večje baterije (95 kWh ali 106 kWh neto energije nosi Q8 e-tron s seboj). Dosegi po WLTP naj bi dosegali do 600 km, moči polnjenja pa 150 ali 170 kW. V kabini je veliko več detajlov (poglej šive in ročico menjalnika na primer), v avto pa je vkomponiranih tudi veliko recikliranih materialov, recimo ohišje zaklepa varnostnih pasov je narejeno iz plastike recikliranih starih Audijev.
Da je (in bo) Q8 e-tron doživel topel sprejem, dokazuje že 50 prodanih vozil, še preden je avto ploh pripeljal k nam. Na leto bo sicer kupcem na voljo od 80 do 100 vozil.