Prenovljena Citroen C4 in C4X

Prva modela proizvajalca Citroen, s katerima je začel letošnje leto v katerem bo prenovil celotno modelno paleto.

Citroen C4 je z nami že od leta 2004 zadnja, aktualna, generacija pa je prišla na slovenske ceste leta 2021. Prenova je bila tako pričakovana, tudi zaradi nove podobe znamke Citroen, ki se je zgodila v vmesnem času. Gre za precej obširno prenovo modelov, pri Citroenu pravijo, da gre za praktično nov avtomobil in tako prenovljena modela načrtujejo letos prodati v 300 (C4) oziroma 40 (C4X) primerkih. Gre za namreč za model C-segmenta, ki meri predvsem na mlade družine in tradicionalno iskanje praktičnosti, združeno z drznimi oblikami in udobno vožnjo.
Dinamičnost coupeja in eleganca limuzine, sta namreč 2 glavna koncepta, ki jih zasledujeta izvedenki C4. Za začetek se v prenovljeni izvedbi pohvalita z novo Citroenovo identiteto. To pomeni nove logotipe in predvsem nov svetlobni podpis, s tremi ločenimi LED moduli na vsako luč, tako spredaj kot zadaj. Celotna prednja maska je postal tudi  precej bolj pokončno samozavestna. Pri naročilu lahko izbirate med novimi barvami zunanjosti, na voljo pa so tudi nove možnosti barvnih vstavkov, s katerimi lahko navzven ozaljšate svojo C4-ko.
Vzmetenje je sedaj serijsko Citroen Advanced Comfort, od nivoja opreme Urban Grey pa tudi sedeži Advanced Comfort z izboljšanjo bočno oporo, za vožnjo na “magični preprogi”, kakor poetično to poimenujejo pri Citroenu.
Razliko med modeloma C4 in C4X boste opazili predvsem v zadnjem delu avtombila, začenši z naklonom zadnjih naslonjal sedežev in velikostjo prtljažnika- 380l prostora je v C4, a kar 510l v C4X. V notranjosti boste našli novo 7 palčno digitalno armaturno ploščo, ki je večja od prejšnje izvedbe in serijski tudi 10 palčni centralni zaslon (možnost tudi večjega).
Pri motorjih je osnova nova generacija poznanega 1.2 litrskega turbo bencinskega motorja, v blago-hibridni različici in hibridni različici, lahko pa izberete tudi povsem električno verzijo. Ročnih menjalnikov pa ni več v ponudbi. Pri elektriki boste izbirali med 51 kWh ali 54 kWh veliko baterijo in močjo motorja 136 KM ali 152 KM. Pronovljena modela omogočata najvišjo moč polnjenja 100 kW.  Dobite tudi adapter V2l , ki omogoča da za avtom napajate zunanje naprave (220v, 16 amperov).
Cene se prično pri 20.800 € (z upoštevanimi popusti) oziroma 21.500 za šibkejšo električno različico ( z upoštevano subvencijo in popusti).

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL