Prejšnji teden nam je BMW predstavil prenovljeno X7 in povsem novo limuzino serije 7. Podobnost boste opazili takoj, v podobi ozkih prednjh luči…oziroma podobi celotne prednje maske. Gre za povsem nov dizajn, ki ga ta dva modela uvajata v BMWjevo podobo. Gre več kot očitno za potezo, ki močno deli publiko na tiste ki jim je všeč in druge, ki jim je….recimo prijazno….sploh ni všeč. Dejstvo pa je, da se je prodajno 7 ica že dokazala, saj so v Sloveniji prodali že več kot 30 vozil.
Pa gremo najprej na X7. Zelo popularni veliki, 7 sedežni (sedaj serijsko) BMW, je doživel medgeneracijsko prenovo, a navzven dobil povsem nov videz, znotraj pa povsem nov digitalni kokpit in s tem izgled vozniškega okolja. Ohranja izjemne, za 2.7 ton težki avtomobil z visokim težiščem, vozne lastnosti in udobje na zelo zelo visoki ravni. V ponudbi je posodobljen dizelski motor (40d) in dva bencinska motorja, poznani V8 ki sedaj nosi oznako 60i (prej 50i) in V6 z oznako 40i. Cene se začnejo pri 107 tisoč evrih za dizelsko izvedenko.
Glavna novost pa je nova generacija poslovne limuzine serije 7. Zgodba ki se je začela leta 1977 s prvo generacijo, sedaj v 7 generaciji prihaja le v podaljšani izvedenki (5,4 m) in poleg nove podobe prinaša tudi nekaj zanimivih tehnoloških bombončkov, od ekranov za upravljanje na zadnjih vratih, kino zaslon (opcija), interaktivno letvico, avtomatska vrata (opcija), ipd. Seijsko je sedaj na voljo vegansko ali pravo usnje, lahko pa izberete tudi sedeže iz kašmirja. Tudi zračno vzmetenje je sedaj standardno. Novo 7-ico si lahko naročite kot popolnoma električno vozilo, z največjo baterijo kapacitete 115 kWh neto, ki naj bi zadostovala za več kot 600 km dosega po WLTP v kombinaciji z 400 kW močnim elektro motorjem.. Če ste bolj za klasiko, v ponudbi ostaja dizelski motor 40d in pa dva bencinska, priključno hibridna modela z oznakami M760e xDrive in pa 750e xDrive. Cene se začnejo pri 116,700€.