Res je, da so jo ukrojili skupaj z Fordom v Avstraliji, domovini poltovornjakov, saj si novi Amarok in Ranger delita platformo, pa je to seveda prej prednost in tudi razlog, da je novi Amarok sploh ugledal luč sveta. V svoji novi podobi je precej zrasel, sedaj meri 5.35m v dolžino, povečana pa je tudi medosna razdalja, kar močno prispeva k udobju na zadnjih sedežih kabine. V tej sedaj kraljujeta dva zaslona, centrali z 10 ali 12 palci, in voznikov z 8 ali 10 palci diagonale. Kabina v maniri VW ostaja utilitaristično udobna. Amarok je sedaj opremljen z kar 20 sodobnimi asistenčnimi sistemi, med drugim tudi z asistenco menjave voznega pasu, ki je sedaj sposobna upoštevati tudi prikolico, ki jo vlečemo za sabo. Ta lahko tehta do 3,5 tone.
Daljša medosna razdalja pomeni tudi boljše vstopne (30 stopinj)/izstopne (26 stopinj) kote pri terenski vožnji. Za pogon skrbi tri litrski V6 (177 kW) ali dve opciji 2.0 TDI (125 ali 151 kW). Ročni (samo najšibkejša verzija) ali 10 stopenjski avtomatski menjalnik. Vrata kesona se sedaj zaklepajo centralno, nosilnost avtomobila pa je 1125 kg. Pri ročnem menjalniku je štirikolesni pogon vklopljiv, pri avtomatskih menjalnikih pa stalni.
Cene se začnejo pri 48.942€ in segajo do 68.799€