Novi Citroen C3

Citroen je svojega malčka, a obenem enega izmed svojih najbolj priljubljenih modelov, praktično postavil na novo. To pomeni, da je spremenjeno vse, od logotipa naprej. Vse je v znaku treh stopenj tudi nov svetlobni podpis in arhitektura armaturne plošče v notranjosti, pač C3.

Kot ste opazili, je C3 zrasel, najbolj opazno v višino in ga tako lahko štejemo med male mestne križance. Zgrajen je na platformi smart car, ki omogoča vse tipe motornih pogonov, obenem pa nudi potnikom /vozniku 100mm višjo pozicijo sedenja in s tem boljši pregled, bolj udoben položaj sedenja, ter olajšan izstop/vstop v vozilo. Od tal je oddaljen 19,7 cm (oziroma 16.3cm pri električni izvedbi), kar bi moralo zadostovati za brezskrbno parkiranje ob pločnikih.

Citroen C3 ostaja barvit, v ponudbi je kar 6 razlicnih barv karoserije, dvobarvna kombinacija pa je na voljo tudi serijsko od druge stopnje opreme naprej. Dodatni barviti element so takoimenovane barvne priponke, ki lahko po vaši želji doprinesejo dodatni barvni kontrast.

Kot rečeno so stopnje opreme tri: You Pack, You Pack Plus in MAX. Koncept notranje arhitekture je poimenovan C-zen lounge, vrhnji del kabine je namenjen tehnologiji, spodnji del pa ustavrja vzdušje mehkega udobja. Klasične armaturne plošče ni, pred voznikom se v višini oči nahaja le prikazovalnik osnovnih podatkov. Ostale informacije so umeščene na zaslon, ki ga sicer pri osnovni opremi nadomešča vaš telefon (z namensko aplikacijo), pri višjih dveh nivojih opreme pa je na sredini nameščen 10.25 palčni zaslon. Kabine je sicer tudi bolj prostorna z več prostora za potnike zadaj, prtljažnik pa ima 310 litrov prostornine. V višjih paketih opreme so serijski sedeži Advenced Comfort z 10mm dodatne pene, za še večje udobje.

Serijsko pa Citroen C3 pride z tako imenovanim Advanced Comfort vzmetenjem, ki pomeni progresivne hidravlične omejevalnike na vseh kolesih, za dodatno blaženje ostrih udarcev s ceste. Kar se tiče pogonov, lahko C3 v domačo garažo pripeljete kot klasičnega bencinarja z ročnim menjalnikom in 75 kW, kot hibrid, ki temu motorju doda še 21kW močan elektro motor z 48 voltno baterijo i navtomatskim menjalnikom ali pa kot povsem električni model z 83 kW motorjem in 44 kWh močno LFP baterijo, ki naj bi zadostovala za do 326 km dosega po WLTP. Kmalu pa bo na voljo tudi manjša, 28 kWh velika baterija. Polnjenje z 11 kW/h je za doplačilo, na hitrih polnilnicah pa ga boste lahko polnili z do 100kW/h.

Cene se prično pri 14.990 evrih za osnovni bencinski model, oziroma 16.100 evri (z vsemi vključenimi popusti in subvencijami) za električni model. Cenovna razlika med enako opremljeno klasično ali električno izvedbo je tako približno 1500€, oziroma 3500€ doplačila za hibridno različico napram klasični bencinski.

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL