Najbolje prodajani DS v Sloveniji, je obenem njihov največji SUV, to je stari znanec DS 7. Avtomobil, ki ga nekako najbolj povezujemo z to znamko francoskega “chic” avtomobilizma, predstavlja kar 60% prodaje znamke pri nas. In to kljub dvema manjšima in cenovno dostopnejšima modeloma DS3 in DS 4. Zelo pomemben model torej, katerega prenova je morala biti premišljena.
Osnova podvozja in motorizacije ostaja ista, torej govorimo o poudarku na udobje in priključnih hibridih. V ponudbi sicer ostaja tudi en dizelski motor, a svojo prihodnost znamka vidi v elektrifikaciji. Novost v motorni ponudbi je E-tense z 360 KM in 4×4 pogonom, tudi ta združen z 8 stopenjskim samodejnim menjalnikom. Seveda lahko izberete tudi dvokolesni pogon. Velikost baterije je ista pri vseh hibridnih različicah (14,2 kWh), kar naj bi po njihovih podatkih zadoščalo za maksimalni električni doseg do dobrih 60km.
Prenovljen je tudi infotainment sistem IRIS, sedaj tudi z glasovnim upravljanjem, 3D navigacijo in novim dizajnom.V notranjosti se uvaja še nov paket opreme- Bastille.
Na zunaj so se najpomembnejše spremembe dotaknile svetlobnega podpisa, ki je sedaj na prednjem kraju prevzel podobo, kot jo je uvedel DS4, obenem pa nekoliko zoožal zadnje luči za bolj športno elegantni učinek. Žarometi so sedaj DS Pixel LED, ki s 84 LED diodami dvigujejo pričakovanja glede svetilnosti in prilagajanja svetlobnih snopov. V športno eleganco so zapeljali tudi obliko zadnjih prtljažnih vrat. Giljoširana plastika, vrtljiva B.R.M. ura in detajl urinega paščka, ostajajo.