Pregovorna strast do športa v Evropi ostaja vztrajno visoka še naprej. Športni navdušenci in navijači so v zadnjih 12 mesecih hiteli nazaj v dvorane in na stadione. Takšni so izsledki danes objavljene raziskave Mastercard Sport Economy Index 2023.
Raziskava, ki je zajela več kot 11.000 Evropejcev, vključno s Slovenci – izvedena je bila drugo leto zapored – razkriva, da je leta 2022 več ljudi obiskalo športne dogodke v živo (+12 odst. točk) in bilo redno telesno aktivnih (+10 odst. točk) kot leta 2021. Šport tako ostaja pomemben del družbenega utripa v regiji.
Ključne ugotovitve:
- Športno razvedrilo, ki ga poganja tehnologija: 52 % Slovencev verjame, da se v tehnologiji skriva ključ do bolj vključujoče in dobičkonosne prihodnosti športa; 49 % bi jih rado doživelo športni dogodek s pomočjo virtualne resničnosti. 22 % pa upa, da bodo doživeli izkušnjo virtualne resničnosti, s katero bodo lahko občutili, kako se na dan tekme počutijo športniki.
- Aktualnost športa v živo: V letu 2022 je 60 % Slovencev obiskalo športne dogodke v živo. Peterico najbolj priljubljenih športov so sestavljali: nogomet, košarka, kolesarstvo, odbojka, rokomet. 58 % slovenskih navijačev je dejalo, da je bil športni dogodek, ki so ga obiskali v živo, leta 2022 boljši kot leta 2021.
- Vzpon ekonomije telesne vadbe: Za Slovence so bile najbolj priljubljene športne telesne aktivnosti pohodništvo, kolesarjenje, tek, plavanje in nogomet. 54 % Slovencev je v letu 2022 vadilo več kot v letu 2021; pri 38 % je bila večja verjetnost, da bodo plačali članarino za fitnes kot vadili doma.
- Šport in potovanja: 34 % Slovencev namerava potovati, da bi si leta 2023 ogledali športni dogodek v živo. 30 % pa jih želi v letu 2023 potovati z željo, da bi smučali ali deskali na snegu.