CITROEN C5 AIRCROSS 225 S&S Hybrid – Shine Pack

Odrasla doba

Priljubljen Citroenov veliki SUV, C5 Aircross je dobil novo preobleko, ki mu omogoča sledenje oblikovalskih smernic novih Citroenovih modelov. Seveda je na voljo tudi v izvedenki priključnega hibrida, z poznanim hibridnim pogonskim sklopom, kar predstavlja mamljivo izbiro. Ko smo videli še temno modro barvo, smo ga morali vzeti na kratek test.

Mu res paše ta barva, kajne? Pa tudi kombinacija z ravno pravim številom delov pobarvanih v sijočo črno in dodatek kroma, naredijo svoje. V prenovi je oblika C5 Aircross-a dobila elemente ostrejših linij, najprej boste opazili sprednje luči in prednjo masko, bolj odsekane linije in večje odprtine odvzemajo nekoliko klasične Aircrossove zaobljenosti, in mu dodajajo fokus, usmerjenost. V notranjosti sta glavni spremembi večji ekran infotainment sistema (sedaj meri 10 palcev), pri čemer sam sistem ostaja isti, in pa zamenjava prestavne ročice za , sedaj popularno, stikalo, s katerim izbirate med prestavami. Kot celota mislimo, da avtomobil sedaj izgleda odlično, pa tudi počutje v njem je izredno udobno in prostorno, prav tako, kot mora biti.

To pomeni, da so ohranili tudi najpomembnejšo lastnost vsakega Citroena- udobje v vožnji. Sedeži, ki bolj spominjajo na fotelje, so tako ostali enaki kot prej, prav tako mehko nastavljeno podvozje, ki vožnjo spreminja v udobno izkušnjo. Prenos večine udarcev s ceste do potnikov mu tako uspe preprečiti. Tu pa tam ga sicer kakšna grbina, oziroma raje zaporedna serija teh ulovi nepripravljenega, morda zaradi dodatne teže hibridnega sklopa.

Kot že vemo (ker je pogonski sklop že znan), ga poganja 1.6 litrski turbo-bencinski motor Pure Tech, ki v kombinaciji z električnim motorjem nudi sistemsko moč 222 KM, električni del pa podpira 13kWh velika baterija. To zadostuje za klasičnih 30-40 km , ki jih bomo lahko naredili le na elektriko. Motorni sklop je tako več kot dovolj močan, da dinamično poganja tudi polno naložen avtomobil, potrebna bo le disciplina stalnega priklapljanja na vtičnico. Bistvo vožnje v Citroenu pa niso hitro odpeljani ovinki, ampak predvsem udobno odpeljani kilometri. V tem smislu prenovljeni C5 ne razočara. Izredno udobni sedeži so predjed, za glavno jed pa poskrbi dobro uravnoteženo podvozje. V prtljažnik boste lahko spravili za 460 litrov prtljage. Za navtike, ki vlečejo svoje plovilo sami, je pomemben podatek, da C5 Aircross v priključno hibridni izvedenki lahko vleče do 1.300 kg , pri čemer bo pomagal sistem za nadzor stabilnosti vlečne kljuke. Gre za funkcijo ESP-ja, ki ob destabilizaciji prikolice upravlja z zavorami tako, da jo čim prej umiri.

C5 Aircross je s prenovo postal še nekoliko bolj atraktiven kot družinski nakup, za katero izvedenko se boste odločili, na to pa bo verjetno vplivala tudi cena, ki je za hibridno različico kar 13.000€ evrov dražja od klasične izbire. V novi izvedbi prepričuje z sodobnimi asistenčnimi in zabavnimi sistemi, velikim udobjem in novo prezenco.

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL