Model Torres južno korejske znamke KGM smo na straneh Val Navtike že predstavili (tukaj), sedaj pa je na ceste pripeljala še hibridna različica z Dual Tech tehnologijo. Je pa to obenem tudi prvi KGM-ov hibrid, kar ga dela še posebej zanimivega.
Pogonski sklop sestavlja električni motor z .,83 kWh veliko baterijo in 1.5 litrski bencinski motor, ki skupaj nudita sistemsko moč 150 kW. Bencinski motor v tej konfiguraciji vedno deluje kot generator, ob močnejših pospeševanjih pa se preko sklopke poveže direktno na pogonsko os in da od sebe vse kar ima. To imenujejo vzporedni način delovanja. Lahko pa seveda hibridni Torres deluje tudi samo z električnim motorjem. V njem bo motor deloval z “le” 90 kW. V običajnem načinu s 130 kW in v vzporednem načinu, ko pogonsko os vrtita oba motorja, s polno sistemsko močjo 150 kW.
V notranjosti prinaša novi Torres kar nekaj novosti. Predvsem so “zvezda večera” novi zasloni in paketi opreme. Nov je varnostni sistem za spremljanje okolice, posodobljen pa adaptivni tempomat. Dodelani so detajli na zunanjosti: pri žarometih, prednji maski, odbijačih…Skratka lahko rečemo, da hibridna izvedenka prinaša odraščanje v smislu oblikovanja. To še posebej pride do izraza pri verziji Black Edition, ki avto v celoti odene v elegantno črno barvo.
Cena za hibridno različico Torres se pričnejo pri 32.999 evrih, z vključenim akcijskim popustom za paket Adventure. To pomeni, da boste za hibridno različico odšteli le 1.500 evrov več, kot za klasično, bencinsko gnano. KGM je sicer lansko leto v Sloveniji prodal 500 vozil, za letos so na dobri poti, da dosežejo številko 700, kar je spoštovanja vreden dosežek, h kateremu bo zagotovo močno prispeval tudi posodobljeni Torres.












