Dobrih 73 kWh znaša velikost baterije, polni pa lahko z največjo močjo do 100 kW, kar se je izkazalo kot povsem zadovoljivo. Avtomobil izgleda posebno, prednji konec je precej dobro posrečen in spominja na izdelke ameriških znamk, med tem ko je zadnji del očitno azijski. Avto navzven izgleda precej »tovornjakarski« in takšen je tudi prvi občutek, ko se vanj usedem. Del tega občutka je pripisati velikemu volanu, ki ga v teh časih minimalizma ne srečamo več. Drugi del pa vsekakor odpade na pokrov motorja z stranskimi »prijemali«, po zgledu vojaških vozil. Poleg estetske funkcije pridejo prav na kakšnem kampiranju ali pikniku, saj so nadvse primerni za privezovanje/napeljevanje različnih vrvic. Druga stvar, ki vam bo jasna takoj, je občutek prostornosti in notranjega volumna. Jaz sem imel v avtu enak občutek, kot v enoprostorcu, z neskončno prostora nad glavo, ob sebi in za sabo. Z njim je Torres EVX res radodaren, še v prtljažniku ga bo za vsaj 839 litrov.
Ambient kabine je precej razgiban in z vstavki bronaste barve tudi zanimiv, delovno okolje pa predstavljata dva enako velika zaslona, rahlo orientirana proti vozniku. Sama kabine sicer deluje precej korektno narejena in po svoji dinamičnosti spominja na neko drugo evropsko znamko, kar je plus. Prostora je, kot rečeno več kot dovolj. Tudi na zadnji klopi, kjer pa zmoti relativno majhna odprtina za vstop/izstop potnikov. Tu se bodo zaradi oblike mazale hlače, pa čeprav so sicer pragovi odlično zaščiteni s tesnili, da do tega ne bi prihajalo. Poseben element praktičnosti, ki ga bodo cenili potniki na zadnjih sedežih, so tudi držala telefona/tablice, vkomponirana v naslonjala prednjih sedežev. Otroci bodo navdušeni.
Upravljanje z vsemi funkcijami avtomobila se odvija na dveh zaslonih, združenih v enega. Operacijski sistem je posodobljen in deluje zelo spodobno, sploh v primerjavi s prejšnjo generacijo. Edini fizični gumbi se nahajajo na volanu, in tam jih je veliko, vse ostalo se odvija preko zaslonov, od klime do izklopa asistenc, ki sicer dajo svojo prisotnost precej jasno vedeti. Mimo tega, je Torres EVX precej lahkoten in nezahteven avtomobil za upravljanje, kljub svoji velikosti. Škatlasta oblika precej pripomore k nadzoru v ozkih, mestnih okoljih, kar ga naredi zelo prijaznega družinski uporabi, pa tudi volan je kljub velikosti, zelo lahkoten.
Kot vsi električni avtomobili, tudi Torres EVX pobira dividende na račun nizkega težišča, v vožnji ga namreč odlikuje odlična lega in vzorno pobiranje udarcev s ceste. In čeprav je škatlaste oblike, motečega piša vetra v kabino ni slišati, tudi pri avtocestnih hitrostih. Treba pa je biti pozoren pri izbiri gum, kajti zimske ki so bile nameščene na testnem vozilu so pri dinamični vožnji precej prej, kot bi zmogla šasija. A avtomobil konec koncev ni namenjen takšni vožnji, le njegove zmogljivosti večkrat premamijo voznika k hitrejši vožnji, ko se boste vozili z družino tega zagotovo ne bo. Zmotila me je še ena stvar. Zagovarjam mnenje, da se je potrebno voziti z vklopljenimi lučmi, tako spredaj kot zadnjih, tako da jih nikoli nimam v avtomatskem režimu, oziroma v načinu dnevnih luči. In pri tem KGM Torres avtomatsko zatemni centralni zaslon, oziroma ga prestavi v nočni način, kar pomeni, da na soncu postane praktično neviden.
KGM Torres EVX je za svojo ceno vrhunski električni avtomobil, z realnim udobnim dosegom okoli 300 km (ko del voženj predstavlja tudi avtocesta). Izredno prostoren, tih in udoben odlično opravlja svojo vlogo družinskega avtomobila. Ima nekatere posebnosti, kot jih najdemo v vseh avtomobilih KGM in ki so potrebne malenkost privajanja, a se oddolži s plusi, ki jih v tem cenovnem razredu ne bi pričakovali. K razmisleku o nakupu je treba dodati tudi podatek, da pride z 7 letno garancijo, oziroma celo do 1.000.000 kilometrov, ki velja za vse sklope.