Nova zastavonaša Volkswagnove družine električnih vozil se cenevno prične pri 55.132€ , za tisočaka doplačila boste odpeljali zelo spodobno naložen ID7 z novim paketom opreme 4ALL, ki med drugim vključuje kovinsko barvo, boljše sedeže, navigacijo, matrične LED žaromete. Takšen paket je na voljo za vse modele družine ID in nekatere klasične Volkswagen modele. To so seveda cene brez aktualnih popustov.
Pa se vrnimo, k ID 7. Gre za limuzinsko obliko, konec leta pride tudi karavan z imenom Tourer, ki poleg prostora prinaša tudi kar nekaj novosti. Tako je prenovljen električni motor, na katerem je izboljšana elektronika upravljanja, bolj učinkovit pa je tudi menjalnik. Izbirate lahko med 150 kW (204KM) ali 210 kW (286KM). Podvozje je enako kot ga najdemo na ID4 in ID5, je pa zato infotainment povsem nov z programsko opremo 4.0, pri katerem je izboljšana navigacija in funkcija samodejnega parkiranja, dodan je gumb “Domov” in nadzor klimatske naprave se fiksno nahaja v vrstici na dnu zaslona. Preko 15 palčnega zaslona boste nadzirali tudi usmerjevalnike zračnega toka, ki so sedaj električni in “pametni”.
Kar se tovora tiče, v pravilno oblikovan prtljažnik ga gre za 532 litrov (oz. 1.586l), na kljuko pa boste lahko zapeli prikolico teže do 1.200 kg.
Serijsko dobite tudi LED žaromete in “head up” prikazovalnik (kvaliteten), za toplotno črpalko pa bo potrebno doplačati. Pri baterijskem sklopu pa izbirate med kapaciteto 82 kWh (77 kWh neto) ali 91 kWh (86-89 kWh neto). Letos je po pričakovanjih slovenskim kupcem na voljo med 150 in 200 vozil.
Prvi vitsi o ID7, zbrani na kratki spozavni vožnji so, da gre za precej udoben in mehak avtomobil, kvaliteta izdelave notranjosti pa je na precej visokem nivoju. Na tako kratki relaciji je o porabi težko soditi, a v temperaturi nekaj stopinj pod 0, pri čemer je polovico trase predstavljala avtocesta, je računalnik kazal porabo 26 kW/h, nazaj grede brez avtoceste in s temperaturami nad 0 pa pod 20 kW/h.