Danes je bil predstavljen posodobljeni, facelift, Volkswagen Tuareg. Ta premium cestni terenec je na sredini življenjske dobe prejel posodobitve, ki ga bodo popeljale do ciljne črte. Predvsem gre za povečanje nabora serijske opreme, ob praktično istih cenah, kot se je Tuareg prodajal do sedaj. Seveda je bil deelžen nekaj kozmetičnih popravkov tudi na zunanjosti, od katerih je najbolj bistven svetlobni podpis, na krmi ga boste spoznali po svetlobnem traku čez celotno širino, pa tudi po osvetljeni znački VW, je namreč prvi avto te znamke s to funkcijo.
Tudi prednje luči so nove, sedaj so matrične LED HD na Tuaregu nameščene serijsko, ki so z svojimi 19.216 led diodami sposobni tudi projiciranja označb. Serijsko so nameščeni tudi strešni nosilci z senzorji obremenitve, ki glede na tovor prilagajajo delovanje asistenčnih sistemov avtomobila, ter tako tudi pri naloženem avtomobilu psokrbijo za njegovo predvidljivo obnašanje. Serijsko je tudi prilagodljivo zračno vzmetenje. Kot doplačilo pa sta na voljo 4- kolesno zavijanje in aktivni stabilizator nagiba.
Poleg posodobljenega infotainment sistema je Tuareg serijsko opremljen tudi z Remote Park Assist, torej daljinsko upravljanje z avtomobilom preko telefonske aplikacije- na parkiriščih seveda. Serijsko je kabina odeta tudi v usnjeno oblazinjenje.
Velikost ostaja nespremenjena, motorja pa sta na voljo le dva (v Sloveniji). 3.0 TDI dizelski motor z opremo R line in pa 3.0 TSI bencinski motor z hibridno tehnologijo (17.9kWh baterija + električni motor) izvedenke R z 462 KM sistemske moči. Oba sta sposobna vleči do 3.500 kg težak tovor. Cene za najmočnejši, torej bencinski hibrid, se začno pri 102.290€.