Oblikovalci pri Peugeotu so iz generacije v generacijo bolj drzni. Nova 308, nakazala trend z novimi, drznimi linijami, ki jih sedaj nadaljuje z novo 408. In to ni naključje, saj so bili določeni deli najprej razviti za 408, a so po naključju razmer najprej pristali in prišli na ceste v 308-ici. Tudi novi peugeotov i-COCPIT, ki nadaljuje z prikazom števcev nad volanom, z ostalim pa upravljamo preko 10 palčnega sredinskega zaslona v kombinaciji z manjšim, položnim, na katerem si nastavimo bližnjice. Z sistemom boste lahko povezali dva telefona naenkrat, pri hibridni različici pa boste meli tudi možnost upravljanja na daljavo (gretje, hlajenje, polnjenje…). Za doplačilo boste lahko 408 opremili tudi z Nightvison načinom za nočno gledanje in pripomočkom Drive Assist 2.0. Če ostanemo v notranjosti, velik prtljažnik (536 l), z veliko prostora na zadnji klopi (408 je 32 cm daljša od 308) in udobnima prednjima sedežema obljublja praktičnost in veliko prostornosti.
Zaradi danes popularnih SUV avtomobilov, se je Peugeot odločil, da svojo novo limuzino naredi konkurenčno, zato je 408 postavljena nekoliko višje nad cesto, kot je to navada pri limuzinah in tako potnikom omogoča lažji vstop/izstop, poleg tega pa v kombinaciji z ostrimi linijami prednje maske na cesti nudi tudi malo večjo “prezenco”. Vrata prtljažnika se odpirajo skupaj z zadnjim steklom in tako nudijo velik, zalo praktičen dostop za natovarjanje, mislim da s položenimi sedeži tudi kolesa ne bodo problem.
Prednje in zadnje LED luči, za doplačilo tudi matrične, nudijo daleč prepoznavni svetlobni podpis limuzini, ki jo sedaj lahko naročite le še v bencinski ali priključno hibridni različici, vedno v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Nivoji opreme so trije, Allure, Allure Pack in GT. Cene se začnejo pri 29.400€ in segajo do 44.000€, kolikor stane hibrid z nivojem opreme GT.