Sedaj je model ponovno obujen in prihaja kot nadomestilo za odličnega 500X in električnega 500e. Velikostno bo nekje vmes, 10cm krajsi od 500x, a z 10l večjim prtljažnikom, kolesa pa so pomaknjena na robove kaorserije, tako da je medosna razdalja in s tem prostor v kabini blizu 500X. Oblikovno boste tako zunaj kot znotraj našli linije in poteze, ki se vlečejo vse od originala (linija in oblika prednjih luči, dvokraki volan z ovalno armaturno ploščo v notranjosti…).
Na voljo boste imeli 4 kovinske in 3 pastelne barve, znoztraj pa eko usnje, “barvno terapijo” z 8 ambientalnimi barvami in 8 različnimi digitalnimi vmesniki za skupaj 64 barvnih kombinacij. Serijsko so opremljeni z 10.1 palčnim HD zaslonom in seveda Carplay in Android Auto. Oprema, izbirate lahko med BYO in la Prima pri hibrdni izvedneki oziroma RED in la Prima pri električnih. Obakrat la Prima pomeni najvišjo stopnjo in vključuje vso opremo, ki je na voljo.
Električne verzije, ki se s cenami začnejo pri 33.990 evri, ponujajo 87 ali 115 kW moči in doseg po WLTP med 300 in celo do 500+ km (odvisno od izvedenke). 54kWh baterija, zmožnost polnjenja 11 kW/h oziroma 85/100(pri močnejši izvedenki) kW/h.
Hibridna izvedenka ima bencinski motor z 100 ali 136 KM in 29 KM električni motor vezan na menjalnik, ki omogoča tudi vožnjo le na elektriko. Cenovno se hibridni modeli prično pri 23.490 € (700 eur doplačila za močnejšo izvedenko).
Fiat 600 omogoča avtonomna vožnja 2.stopnje, prostoročno odpiranje prtljažnika in vrat, kar pri Fiatu vidimo prvič. Za lažje manevriranje je opremljen tudi s pogledom iz ptičje perspektive, aktivni tempomat,…
Kot zanimivost, oprema RED (pri električnih izvednkah) ima tudi dobrodelno noto, saj od vsakega prodanega vozila Fiat nakaže del denarja organizaciji RED. Lansko leto so iz tega naslova nakazali prbl. 4 milijone evrov.