Dizajn
Tayron je torej drugi največji SUV namenjen evropskemu tržišču v liniji modelov VW. Kot samostojni model zaseda velikostno mesto med Tiguanom in Tuaregom. Kot takemu, so tudi dizajnersko razlike med Tiguanom in Tayronom precej očitne, saj je slednji v linijah veliko bolj “pokončen” in samozavesten. Več je ostrih, pokončnih linij, a koeficient zračnega upora znaša kljub temu spodobnih 0.28.
Nekoliko se razlikujeta tudi v notranjosti, že zaradi večjega volumna v Tayronu, pa tudi celoten sklop armature je nekoliko višji, z dodatnim okrasnim vstavkom- letvico (lahko lesenim), da “razbije” dodatno ploskev.
Prtljažnik obsega 550l oziroma celo 885l, če so drsni zadnji sedeži postavljeni povsem naprej, v “tovorni” položaj. Za manjše doplačilo sli lahko omislite tudi 3. vrsto sedežev, kjer bo v prtljažniku kljub temu ostalo 345l prtljažnega prostora.
Svetlobni podpis je pri Tayronu zadaj vedno enak, ne glede na izvedbo in nivo opreme ga predstavlja osvetljeni VW logotipom in svetlobna letev po celotni širini. Osnovo osvetlitve sicer predstavljajo LED oziroma LED Plus žarometi, lahko pa izberete tudi IQ.HD LED matrične žaromete, ki so sposobni kompleksnih asistenčnih in avtomatskih osvetlitev cestišča.
Tudi na Tayronu si lahko omislite dinamično podvozje DCC Pro 2.generacije z 2-ventilsko tehnologijo, ki omogoča več možnosti individualnega prilagajanja. Serijsko ob naročilu vlečne kljuke zraven dobite asistenco Trailer assist, za pomoč pri vzvratnem parkiranju, Tayron pa lahko vleče tovore teže do 2.500 kg
Na izbiro so vam nivoji opreme Life, Elegance ali Rline in pa slovenski akcijski izvedenki, ki pa nista količinsko ali časovno omejeni.
4ALL za dodatnih 200 doplacila na izvedbo Life
ali
4JOY za 1.100 doplačila na opremo Rline
Motorji
1.5 eTSI blaggi hibrid
2.0 TDI
1.5 eHybrid
2.0 TSI
so v ponudbi, glede na nivo opreme pa se razlikuje ponudba motornih moči, pa tudi štirikolesni 4motion pogon je na voljo le v opremah Elegance ali Rline. Cene se začenjajo pri 42.344 evrih in segajo do 55.710 evrov.
Zaradi široke izbire pogonski sklopov, dobre opreme in kvalitetne izdelave z uporabo premijskimi materiali, VW letos ambiciozno meri na 400 – 500 prodanih vozil.
Pa še ena zanimivost iz Volkswagen Slovenija: Z majem se IT Hub v ljubljanski Aleji po 5 letih zapira. V tem času ga je obiskalo skoraj 100.000 ljudi, ki so opravili blizu 2.300 testnih voženj z elsktričnimi vozili. Kljub zaprtju, letos VW v Sloveniji načrtuje povečano prodajo električnih vozil, pričakujejo cca. 700 enot.