Znamka Mercedes Benz je v zadnjih treh mesecih povsem prenovila svoje prostore v Ljubljani in s tem v svoje delovanje vnesla tudi novi koncept MAR20X, s katerim stremi kupcu ponuditi boljšo izkušnjo in prodajno – poprodajni proces premkaniti iz “Point of Sale” v “Point of Experience”, torej dati več poudarka na doživetju znamke.
Glavni proces v tej smeri je digitalizacija, podprta z uvedbo novega koncepta prodaje in poprodaje. A kljub novostim ostajajo prilagodljivi, tisti, ki radi poslujejo po ustaljenih metodih, se bodo še vedno znašli in počutili dobrodošle, zatrjujejo v skupini Emil Frey.
Tako na primer v salonu ni več recpecije, niti ne boste videli prodajnih svetovalcev in delovnih miz, vse to je umaknjeno iz vida v ozadje, vsako stranko ob prihodu sprejme Star Assistant, ki se osebno posveti njenim željam in potrebam, nato pa poskrbi za napotitev k ustrezni svetovalni osebi. Prodajni proces tako lahko poteka v povsem neformalnem, ali pa tudi zelo formalnem okolju, odvisno od želja stranke. V podporo razlagi, prikazom, konfiguriranju vozil in sistemov je sedaj v salonu najti obilje povezanih zaslonov, preko katerih je spoznavanje z vozili Mercedes Benz mnogo lažje.
Podoben princip boste opazili tudi pri sprejmu v servisno delavnico, ki sedaj v mnogočem spominja na udoben salon in dviguje raven storitve na višjo raven.
Omeniti je treba še, da je sedaj v salonu Mercedes Benz, najti prostor posvečen le modelom AMG. To je edini tak prostor v regiji, v njem pa vas pričakuje tudi svetovalec, specializiran za modele AMG.
Foto: P. Lenarcic in Ziga Intihar