Nova generacija ponovno prinaša oblikovanje, ki razdvaja. Ostro prisekane linije, ki vlečejo nit iz modelov iX in XM nosijo nezamenljiv videz, nove petice vsekakor ne boste mogli zamenjati za katerikoli drug avtomobil. Še najmanj ponoči, ko obrobe prednjih ledvičk zažarijo z “Iconic Glow” osvetlitvijo. Če je je lep, boste ugotovili sami pri sebi, a definitivno pusti vtis.
V tej, 8 generaciji je petica prvič na voljo tudi kot popolnoma električno vozilo z oznako i5, v verzijah eDrive40 in M60 xDrive, obe z 81.2 kWh neto kapaciteto baterije. Slednjo smo z njenimi 601 KM tudi nekoliko zapeljali- avto navduši z udobno vožnjo in hitrostjo. Dometi naj bi po WLTP presegali 500 km, iz prakse pa smo recimo od Opatije do Ljubljane porabili slabih 40% baterije. Pomembna je še največja moč polnjenja, nova električna petica lahko “vleče” do 205 kW/h.
Serija 5 bo na voljo tudi z klasičnimi motorji z notranjim zgorevanjem in blago hibridno tehnologijo, omislili pa si jo boste lahko tudi kot priključnega hibrida z 19.4 kWh neto kapaciteto baterije, kar naj bi zgaotovilo doseg tudi čez 100 km izključno na elektriko, oziroma kombinirani doseg čez 1000 km, tako bo 5 tudi v tej izvedenki pravi dolgoprogaš. K temu pripomore tudi odličen količnik zračnega upora, ki znaša le 0,23.
Naslednje leto serija 5 na voljo tudi v Touring, torej karavanski izvedbi z enakimi možnostmi pogonskih sklopov. Operacijski sistem za infotainment je nekoliko posodobljena različica sistema 8, označenega z 8.5. Deležen je bil predsvsem optimiziranja razporeditve funkcij za hitrejšo in lažjo uporabo. Ponuja tudi možnost “Air console in-car gaming” , kar pomeni da lahko na zaslonu igrate računalniške igrice, za konzole pa uporabljate svoje mobilne telefone (vsi potniki).
Cene se za klasične petice pričnejo pri slabih 60 tisočakih, za i5 pa pri slabih 72 tisočakih. Nova serija 5 je tudi prvi model BMW, ki prihaja opremljen z VEHICLE FOOTPRINT, certifikatom ki kupcu natančno pove koliko in kje je proizvodnja njegovega avtomobila onesnažila planet, oziroma katere tehnologije so bile uporabljene pri zmanjševanju tega “odtisa” na planet.
Istočasno je BMW izkoristil priliko in predstavil še najmočnejšo izvedenko serije 7 z oznako i7 M70 xDrive, opremljeno z najmočnejšim BMW električnim motorjem do sedaj, ta razvija kar 360 kW moči. Skupna moč vseh motorjev te sedmice pa dosega 660 KM in gromazanskih 1100 Nm navora. Pri njej ponujajo več 100 BMW individual barvnih kombinacij, tako da zagotovo ne boste omejeni le na belo ali črno. Cene te sedmice se pričnejo pri 175 evrskih tisočakih.