Junior. Alfa Romeo.

Najmanjša Alfa je prispela.

Je mala, je seksi in je posebna. Nova Alfa Romeo Junior nadaljuje premik znamke v SUV vode in ne skriva, da želi poseči v tistih 10% trga, ki ga v B-SUV segmentu predstavljajo vozila premijskih znamk. In vsaj po izgledu in detajlih, se bo tam vsekakor udomačila. Pri Alfi sicer pravijo, da je Junior naslednik Mita in Giulliete.

Padajoča strešna linija, ostro prirezani in odsekani robovi, oblikovni namigi (Klasična, Scudetto oblika prednje maske, oblika merilnikov…) na klasične Alfine modele iz zlate preteklosti, vse to nosi tudi Junior. Zunanjost boste lahko izrazili skozi 6 barv in platišči, ki so na voljo v velikostih od 17 do 20 col.  Reflektorski LED žarometi so serijski, matrični pa za doplačilo.

Razgibana športna notranjost nabolje pride do izraza v opremi Corsa, kjer je obogatena z Sabelt sedeži in alkantaro, pri opremah Spiga in Ikona, pa “običajnimi” sedeži in umetnim usnjem. Notranjost poudarja 8 ambientalnih barv, digiatalno dobo pa predstavljata dva zaslona, 10.25 palčni pred voznikom in 10.1 palčni centralni zaslon.  Ne skrbite, funkcije klime so prisotne tudi v fizični obliki klasičnih gumbov. Sistem omogoča hkratno povezljivost do 2 telefonov, možnost 8 uporabniških profilov, chatGPT podpora in posodabljanje stanja na cesti v navigaciji v živo. Storitve lahko za doplačilo nadgradite z aplikacijo Connect One in Connect Plus ( daljinsko ogrevanje in podobno). Vsi sodobni ADAS sistemi so na voljo, Junior pa podpira tudi OTA posodobitve in NFT certifikat.

Ker gre za izdelek skupine Stellantis, je osnovna platforma znana (Jeep Avenger recimo), a so jo pri Alfa Romeo močno dodelali. Povsem drugače je prilagojeno vzmetenje, za večjo odzivnost dodelana volanska letev, večje so zavore in motor ter stopalka za plin sta programirana za večjo odzivnost.

Najmočnejša izvedenka Veloce z 280 KM je na voljo le v električni različici, med tem ko se boste pri blago-hibridnih različicah morali zadovoljiti z opremo Core ali Speciale. Te izvedenke so opremljene z znanim 1.2 litrskim bencinskim trivaljnikom, ki od sebe daje 100kW/136KM moči, pri električnih verzijah pa v izvedenkah Core in Speciale moč dosega 115 kW/156KM. Električne izvedenke so opremljene z neto 51Kwh veliko baterijo, ki podpira polnjenje z največ 10kW/h in po WLTP omogoča doseg do 410 km. Ima pa garancijo 8 let oziroma do 160.000 km. Izvedenka Veloce, poleg moči, prinaša še dodatnih 25mm znižano (in prilagojeno) podvozje in mehansko zaklepajoč Torsen diferencial.

Cene se z vsemi vključenimi popusti začno pri 24.900 evrih (bencinska izvedenka Core, Speciale je 2 tisočaka dražja) in segajo do 44.290 evrov za izvedenko Veloce (spet, z vsemi popusti).

 

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL