Aerodinamično oblikovana karoserija ima količnik zračnega upora le 0.24, a obenem tudi medosno razdaljo v dolžini skoraj 3 metrov, kar potnikom v kabini zagotavlja veliko prostora. V prtljažniku bo prostora za 605l oziroma 1.714l tovora. Opcijsko si lahko izberete tudi vlečno kljuko, saj lahko ID 7 Tourer vleče do 1.200kg tovora.
Serijski so LED žarometi, opcijsko pa Volkswagnovi matrični IQ.light, pri čemer bo vaš ID 7 dobil tudi osvetljen trak na prednji maski.
Opcijsko ga boste lahko opremili tudi z dinamičnim uravnavanjem podvozja, DCC, sicer pa je podvozje identično kot pri ID 4 in ID 5. V serijski opremi boste pri ID 7 Tourer dobili večino varnostnih asistenčnih sistemov, ki so na voljo in pa 7 zračnih blazin.
ID 7 Tourer je opremljen z novo generacijo visokonapetostne baterije z 13 celicami, ki ima zalogo 86 kWh neto (izvedenki Pro in Pro S), je pa posledično nekoliko večja in težja. Osnovna izvedba Pro je opremljena z manjšo, 77kWh neto. Najevčja moč polnjenja bo tako 200 kW/h oziroma 175 kW/h. Najmočnejša je verzija GTX , opremljena z dvema motorjema in skupno 250kW moči.
ID 7 Tourer je že opremljen z navigacijo v slovenskem jeziku, glasovni pomčnik IDA pa našega jezika še ne razume, tako da bo za uporabo tega sistema in chatGPT-ja koristiti angleščino. Serijsko je avto opremljen z 15 palčnim zaslonom.
Izvedenke so Pro, Pro S in GTX. Na slovenskem trgu pa lahko izberete tudi nivo opreme 4ALL, kjer boste za 2 tisočaka doplačila dobili dodatno opremo v vrednosti 7.800 eur (recimo matrične žaromete, metalik barvo, gretje vetrobranskea stekla,…).
Cene za ID 7 Tourer se sicer začno pri 55. 447 evrih in segajo do 65.579 za izvedbo GTX 4ALL.