OCTA se imenuje novi model, ki predstavlja najmočnejši serijski Defender v zgodovini. Model, ki si je nesmrtno slavo pridobil na premagovanju vseh svetovni brezpotij in katerega glavne kvalitete so bile vzdržljivost in neprekosljiva sposobnost premagovanja terenskih preprek. Defender v izvedbi OCTA pa je pod pokrov motorja dobil hudo resno »konjenico«, ki se je ne sramujejo niti najbolj divji, super športni avtomobili. 4.4 litrski bencinski V8 motor z dvema turbinama, ki poganja OCTO, namreč proizvaja astronomskih 635 KM in 750 Nm navora. Poleg tega so ga opremili še z njihovim najsodobnejšim 6D Dynamics vzmetenjem, ki zmore prenesti vso to moč tako na asfalt, kot na neutrjeno podlago.
Kljub neverjetni moči, je OCTA še vedno zelo navpadljiva. Če ne boste natančno in pozorno pogledali, boste OCTO na cesti spregledali, vsaj dokler ne bo padla mimo vas tako, da vam ne bo nič jasno. Navzven je skoraj povsem neprepoznavna, le skromen simbol na stranskem panelu označuje model in nekoliko razširjeni blatniki, ki pa jih niti ne boste opazili. Seveda lahko Defender OCTA izberete s posebnimi barvami in posebnimi platišči, a vseeno, nepoznavalcu to ne bo povedalo nič, razen tega, da ima lastnik očitno dober okus. Tudi notranjost ostaja zadržana, seveda s posebnimi dodatki in specialnimi sedeži, a brez kričavosti. Celoten smisel in poudarek OCTE se tako usmeri le na izkušnjo vožnje in voznika.
Vse je nastavljeno na hitrost, tako na cesti kot na terenu in če je na asfaltu OCTA sposobna doseči 100 km/h v pičlih 4 sekundah, pri vožnji na terenu misli uhajajo v smer ameriških »Baja« dirk, oziroma puščavskega relija Dakar. Odprta prostranstva, makadami in perjanica prahu, bodo OCTIN in voznikov zen. Tako ni presenetljivo, da nas je za aktivni del predstavitve Land Rover popeljal v bližnji, delujoči, kamnolom, ki je s svojimi belimi stenami in kupi peska, med katerimi se je spretno premikala težka mehanizacija nudil primerno dramatično ozadje gruči Defenderjev.
Kajti, ko si lastiš takšen avtomobil je bistven del izkušnje zavedanje, kaj dejansko avto zmore, pri čemer pride kamnolom prav. Zmogljivosti teh vozil na terenu združenih z eleganco oblik je namreč tisto nekaj, kar jih ločuje od vse ostale konkurence. Tam so lahko z bagrom izkopali velik bazen, polmetrske luknje za prikaz delovanja vzmetenja, kupi peska pa so bili odlični za testiranje živcev pri doseganju ekstremnih naklonov. Eno je gledati reklamne videe, nekaj povsem drugega pa izkusiti 30 stopinjske naklone in zaupati avtomobilu, da te bo varno ponesel čez vse ovire. Zaupanje in samozavest, ki prideta po takšni izkušnji, sta neprecenljiva. In prav zato so takšni dogodki za lastnike vredni zlata, ker se lahko v nadzorovanih okoliščinah približajo mejam sposobnosti avtomobila, obenem pa ob dobri družbi in kulinariki preživijo čudovit dan.
Ko se iz prašnih sanj vrnemo na cesto je jasno, da je Defender , pa naj si bo OCTA ali ne, tudi v svoji najnovejši ediciji ostal zvest svojemu poslanstvu biti avtomobil, ki je sposoben svoje potnike spremljati kamorkoli jih odnese domišljija v objemu pritajene, a brezčasne elegance.