Citroen C3 Aircross

Model, ki je z nami od leta 2017 in je bil do sedaj samo v Sloveniji prodan v 2.460 primerkih, se je danes predstavil v novi podobi (in velikosti).

Nastopa v najbolj popularnem segmentu na trgu, zaseda kar 25% le tega in je zato za Citroen izredno pomemben. Kar 48o primerkov s klasičnim motorjem in še 30 električni za povrh, kanijo prodati v letošnjem letu. Kupci bodo seveda večinoma tisti, ki bodo starega menjali za novega, pričakujejo pa tudi, da bo dosti kupcev prišlo iz segmenta višje, saj C3 Aircross sedaj ponuja toliko prostornosti, da je postal konkurenčen razredu višje.

Zrasel je namreč za ogromnih 23 cm v dolžino, od tega se je medosna razdalja povečala za 7 cm. Meri torej 4 m in 39 cm v dolžino in 1.79m v širino, od tal pa je oddaljen za 200 mm. Skok v velikosti je tako izrazit in vam omogoča tudi, da dokupite še dva sedeža in dobite 7 sedežni avtomobil.

Oblikovanje je seveda sedaj poenoteno z ostalimi Citroenovimi modeli, z vertikalno postavitvijo elementov in kvadratno zasnovo. Na zunaj C3 Aircross odlikuje SUV oblikovanje z izrazitimi blatniki in boki, ki mu dajejo širok in robusten izgled. Notranjost je narejena v konceptu C-ZEN Lounge, z vertikalno postavljenim 10.25 palčnim zaslonom (pri višjih nivojih opreme) in prečiščeno armaturno ploščo. Opremljen je tudi s Citroen “head up” projicirnim sistemom. Izbirate lahko med 3 nivoji opreme: YOU, PLUS ali MAKS, 6 barvami zunanjosti z 2 barvama strehe za dvobarvne kombinacije. Tudi tako imenovane barvne priponke, so vam na na voljo pri določanju izgleda C3 Aircross.

Kot kupca vas bo nagovarjal novi C3 Aircross v pravi maniri Citroena nagovarjal predvsem z udobjem. Na primer, sedeži Advanced Comfort imajo dodatno oblazinjenje, serijsko pa je opremljen tudi s Citroen Advenced Comfort vzmetenjem s progresivnimi hidravlicnimi omejevalniki. Potniki zadaj bodo imeli 58mm več prostora za kolena kot pri navadnem C3. V prtljažniku je prostora za 460l prostora. Pri 7 sedežni izvedbi nekoliko manj.
Pri pogonu lahko izbirate med klasičnim bencinskim motorjem (75kW/100 KM), hibridom (21 kW elektro motor za skupno moč 145 KM) ali povsem električna izvedenka z 113 KM elektro motorjem in možnostjo 44kW ali 54 kW baterijo, za doseg 300 oziroma 400 km dosega po WLTP.
Cenovno se C3 Aircross začne od 16.990 evrov naprej, v izvedenki PLUS od 19.190 evrov naprej (predvidoma najbolj popularna izbira). Za hibrida boste odšteli vsaj  22 tisoč evrov, električne izvedenke pa se začnejo pri 17.990 evrov (z vključeno subvencijo in popustom na financiranje v višini 1.500 eur). Za 7 sedežev bo treba doplačati 850 eur, na voljo pa so le pri izvdenkah s klasičnim motorjem.

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL