Nad izolsko marino smo se spoznali z novim Superbom. Škodin paradni konj, prihaja malo za koncernskim bratom Passatom, razlika med njima pa se zdi vedno manjša.
Škoda ima sicer v prvem kvartalu skoraj 30 odstotkov več podpisanih pogodb za nova vozila v primerjavi z lanskim letom, kar nakazuje na skokovit napredek znamke. Superbov se sicer proda relativno malo, govorimo o prbližno 200-300 vozil letno, največ njih pa se proda v karavanski- combi verziji, nad 80 odstotkov, več kot 90 odstotkov pa je dizelskih avtomatikov. A vseeno gre za zastavonošo, ki ponuja daleč največ prostora med konkurenco.
Na zunaj boste novo generacijo takoj prepoznali ne glede na to, ali ga vidite spredaj ali zadaj. Nova maska in odbijači nov pokrov motronega prostora, nove LED luči s kristalnim podpisom “Flying Arrow” (matrične za doplačilo), novim logotipom Škoda, novi odbijači… Kar pa ne boste videli je, da je novi Superb zrasel za 4cm, v prtljažniku pa za 30 litrov (oziroma 20 pri limuzinski različici), pri čemer medosna razdalja ostaja ista kot pri prejšnji generaciji. Če vas zanima, 690l je velik prtljaznik pri karavanu oziroma 645l pri limuzinski obliki.
Več je tudi prostora nad glavami potnikov.
V notranjosti vas pričaka povsem nova serijska digitalna plošča, nov sredinski zaslon, novi centralni multifunkcijski gumbi, hlajen brezstični polnilnik telefona… prenovljen je tudi “infotainment” sistem (razpored in prilagoditev menijev in bližnjic). Pri opremi Selection in L&K je opcijsko možno izbrati tudi nov head up projicirni sistem. Na volju tudi mobilna aplikacija MyŠkoda, za upravljanje nekaterih funkcij avtomobila preko mobilnega telefona.
Motorjna ponudba zajema dizelske in bencinske motorje, pa tudi priključno hibridno različico. Bencinski agregati temljijo na motorju 1.5 TSI evo2, dobite lahko tudi 2.0 TSI, dizelski agregat pa predstavlja 2.0 TDI z 110 ali 140kW moči. Priključni hibrid združuje 1.5 TSI 110kW bencinskim motorjem, 19.7kWh baterijo in 85kW električni motor. Električni doseg naj bi tako presegal ali dosegal 100 km.
Tudi pri Superbu, kot pri Passatu, lahko sedaj naročite DCC podvozje, pri L&K opremi pa je vključen serijsko.
Ko boste naročali je dobro vedeti, da tudi Superb prevzema nova poimenovanja notranje opreme. Nivoje opreme so sedaj Essence, Selection L&K. Cenovna razlika med karavanom in limuzino znaša nekje 1.500 evrov, kot jih boste odšteli več za Combi. Ja pa ta že na zalogi, med tem ko limuzina pride fizično v Slovenijo šele v drugi polovici leta, naročila pa se seveda že sprejemajo.
In seveda ima tudi Superb cel kup Simply Clever rešitev.