BMW X3 M40d

Prenovljen družinski spremljevalec

X3 je od prve predstavitve počasi a nezadržljivo postal najpomembnejši, beri najbolj prodajan model znamke BMW na svetu. Kako tudi ne bi, saj je bil eden prvih predstavnikov SUV vozil v svojem razredu. Dvignjen nad ostale, obenem pa zadržal spodobne vozne lastnosti tudi ob dinamični vožnji, z dovolj prostora za družinske potrebe, je postal privlačna izbira tudi za mlajše kupce. V tretji generaciji, ki je na trgu od leta 2017, je postal večji in bolj rafiniran. Letos ga je BMW prenovil, kar je odlična priložnost, da go od bliže pogledamo tudi pri Valu.

Da takoj zgrabimo bika za roge, glavne novosti. Te se seveda tičejo predvsem zunanjosti. Nova, ožja oblika prednjih luči z novimi smerniki, nove so tudi zadnje luči z smerniki, izrazite 3D oblike, ki novo X3 jasno ločijo od predhodne verzije. Zunanja oprema X-line je sedaj standardna, ne več za doplačilo. Na izbor so vam tudi 3 nove mat barve zunanjosti.

Kar se tiče nastavitev podvozja in motorjev, ostaja prenovljeni X3 isti kot predhodnik. Na voljo imate vse od dizelskih, bencinskih, priključno hibridnih do popolnoma električnih pogonov (iX3), tako da X3 kar se tega tiče, pokriva popolnoma vse spektre potreb in želja. V testnem vozilu smo imeli verjetno najboljši / najbolj primeren motor za vsakdanjo uporabo- znani trilitrski dizelski šestvaljnik, ki vsakič znova navduši z zmogljivostjo, mirnostjo delovanja in zmogljivostjo. X3 s tem motorjem pri pospeševanju konkurira marsikateremu športnemu avtomobilu, v zavojih pač ne. In dobro, da je tako, saj s tem X3 ostaja udoben družinski potovalnik, v katerem premagovanje tisočih kilometrov ne bodo noben izziv. K udobju in izkušnji vožnji, sploh v BMW, močno pripomorejo športni sedeži, ki so sedaj prav tako na voljo kot standardna oprema. Umetno usnje odlične kvalitete, SensaTec se po prenovi prav tako šteje pod standardno opremo. Razen pri priključnem hibridu, ostaja prtljažnik enako velik kot pri predhodniku, z maksimalno prostornino 1560l.

V prenovljenem X3, oz. na njegovih zaslonih, boste našli še operacijski sistem prejšnje generacije, torej 7, kar pa nikakor ni kritika, saj gre po mojem mnenju še vedno za enega izmed boljših sistemov na trgu. Enostavnost uporabe, odlična ergonomija gumbov in menijev brez nepotrebnih »kapacitativnih« gumbov, posledično vozniška izkušnja na toliko višjem nivoju.

Novi X3 vsekakor še naprej ostaja eden izmed boljših družinskih SUV vozil, ki je ob izbiri pravega motorja in opreme posega že v razred višje. Tja pa v tem primeru poseže tudi s ceno, ki se za bencinsko različico začnejo pri dobri 53 tisočakih, za dizelski šestvaljnik pa pri bogatih 76 evrskih tisočakih.

 

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL