Osvežitev je Torresu prinesla nekaj malenkosti na zunanji podobi, predvsem pa si ga lahko omislite »črnega kot noč«, s paketom »Edition Black«, kakršen je bil testni. In veste kaj, tale črn smoking mu hudo pristoji! Malo zaradi tega, ker skrije nekonvencionalno obliko zadka, malo zaradi tega, ker poudari njegovo terensko obliko in malo zaradi tega, ker tisti rdeči detajli na »premcu« res pridejo do izraza. Občutki v kabini ostajajo prav takšni, kot se spomnim, prostornost in lepo oblikovanje podčrtano z zlato bronasto barvo dominirata. Preglednost, lahkotnost in obenem občutek »velike mrcine« pa krojijo voznikovo doživetje. Tudi kontrast, seveda, saj so tla ob izstopu iz kabine bližje, kot pričakuješ glede na položaj sedenja in prej omenjene občutke. Torres je v tem smislu popoln, saj nudi pokončno sedenje, obenem pa v zameno ne zahteva višine praga. Prtljažni prostor je na moč uporaben, zadnji sedeži se zložijo v bolj ali manj ravna tla tako, da je za kampiranje in izlete v naravo ustvarjen. Prihaja tudi pogon na vsa štiri kolesa, kar bo temu stavku dodalo še piko na i.
Novi so zasloni in informacijsko-zabavni program, da se za hip dotaknem še tega. Deluje enostavno, je tudi grafično izboljšan, edina zamera je, da je še vedno preveč nadležnih piskov in predolga pot do njihove eliminacije. Delovanje asistenčnih sistemov je lahko tudi precej nadležno, da ne rečem nevarno, gledam tebe, Lane Assist. Preden sem ugotovil, kako se ga izklopi, je bilo na magistralnih cestah (na avtocesti deluje dobro) izrečenih kar nekaj kletvic. Pogosto je recimo želel držati avtomobil »po pijansko«, da je vozil po črti in velikokrat je to storil tako, da se je sredi ovinka odločil »popraviti« smer, ko je nasproti pripeljal drug avtomobil. Izklop je na srečo enostaven in hiter, z doooolgim pritiskom na gumb na volanu tako, da mi ni več predstavljal težave.
Pa se raje posvetim bistvu tega avtomobila, novemu hibridnemu pogonskemu sklopu, ki naj bi zmanjšal porabo za toliko, da tistih 1.500 evrov razlike v ceni prinesete notri s prihrankom na gorivu. Kdaj? Odvisno od tega, koliko in kje se boste vozili. Na hitro in razumljivo povedano, imamo električni motor, imamo bencinski 1.5 litrski motor in 1,8 kWh baterijo. Primarno se vozite z električnim motorjem, bencinski deluje le kot generator, ki polni baterijo po potrebi. Ko zahtevate od avtomobila več (športni način, močnejši pritisk na stopalko za plin), se preko svoje sklopke na pogonska kolesa direktno poveže tudi bencinski motor in tako voznik razpolaga s polno sistemsko močjo 150 kW (204 KM).
Teorija je teorija, kaj je pokazala praksa? Z dvema besedama…lepe stvari. Kot prvič in najpomembnejše, preklopi med motorji in delovanje sistema so skoraj popolnoma nezaznavni in mehki. Sploh v tem cenovnem razredu, ko smo navajeni, da znajo biti preklopi grobi, v tem smislu Torres po mojem mnenju kroji vrh in postavlja zgled, kako morajo ti sistemi delovati. Velika pohvala in že samo zaradi tega, vsakemu brez kančka slabe vesti priporočam izbiro te rešitve. Česa se je potrebno navaditi? Vsekakor po zvoku in rahlih tresljajih čutiš, kadar bencinski motor deluje in ker se kot generator vklaplja glede na potrebe baterije, to pomeni, da se včasih vklopi, z dokaj visokimi vrtljaji, med stanjem na semaforju, spet drugič med vožnjo. Kakšen dan ali dva voznik, rabi, da ne skoči takoj na zavoro. Primer, počasi manevriraš na parkirišču, pa se z visokimi vrtljaji vklopi bencinski motor.
Poraba vas še zanima, pravite? S tem je pa takole. V mestno-primestni vožnji, se Torres dejansko večino časa premika na elektriko. Kar pomeni, da je poraba minimalna. Moj primer- dnevna relacijo mi pomeni 20 km primestne vožnje s hitrostmi med 50 in 80 km/, s par kilometri obvoznice kjer pridem do recimo 100 km/h. Poraba v eno smer po računalniku je bila do 4 decilitre goriva. Na daljših izletih z višjimi hitrostmi, sem prišel na 6.2l /100 km, avtocestne hitrosti pa so zahtevale 7l/100 km, recimo torej povprečje 6.5l/100 km.
KGM-ov Torres je z novim pogonom še vedno ena izmed bolj zanimivih opcij družinskega avtomobila. Ponuja dober izgled, veliko prostora in dovoljšno lahkotnost na volanu, da se ga ne bo bal voziti noben član družine. Če boste izbrali še pogon na vsa štiri kolesa, bo postal res tisti pravi avtomobil tudi za daljše izlete v naravo, le zadaj mu boste lahko priklopili »le« do 1.300kg tovora.
















