Znamka DS svojo podobo gradi na treh kljucnih vrednotah: nove tehnologije, trajnost in udobje.
Z njimi DS vleče nezamenljivo rdečo nit od leta 55′, ko je prišla prva Deeeeese, do danes. V Ljubljanskem salonu je znamka predstavila nova modela s katerimi vstopa v novo fazo, povsem nov strateški cikel. Modela prinašata nov izgled, nove šasije in motorje ter seveda, novo poimenovanje.
No.8
Številka 8 je prvi in najpomembnejši, saj gre za povsem novi model v liniji DS in obenem tudi prvi, ki je bil od začetka do konca zasnovan kot izključno električno vozilo. Je tudi prvi, ki prinaša novo podobo DS. To rekoč, glavno vodilo pri oblikovanju sta bili seveda aerodinamičnost in eleganca, kar je od francoske visoke mode pričakovano. V skladu s tem je tudi povsem nov svetlobni podpis, ki pa je še vedno nezamenljivo DS. Z njim je prvič na serijskem DS uporabljena tudi vertikalna osvetlitev na zadnjem delu. No.8 si lahko omislite v 5 barvah, pri vseh pa je streha v črni barvi serijsko tako, da bo prestiž izražala tudi dvobarvnost.
V notranjosti osmice prevladuje umirjenost, pomešana z umetnostjo. Celotna armaturna plošča in notranji dizajn sta povsem nova, opremljena tudi s povsem novim infotainment sistemom…tudi grafičnim prikazom. Volan v obliki črke X je prenešen direktno iz konceptnih vozil DS. Za dodatno udobje prednjih potnikov bo skrbelo, poleg osnov tega razreda, tudi nežno izpihavanje toplega zraka iz naslonov za glavo. No.8 je opremljen s stekleno streho, prevlečeno z IR zaščito, da ne pride do pregrevanja notranjosti. Za udobje na najvišjem nivoju so pri DS zelo veliko pri No.8 vložili v zvočno izolacijo. Za dodatno udobje v vožnji je DS No.8 opremil s svojim “Active Scan” vzmetenjem, ki preko kamere zaznava ovire in grbine na cesti pred vozilom ter vnaprej prilagaja delovanje vzmetenja za optimalno premagovanje ovir. Opremljen je tudi s prediktivnim aktivnim tempomatom, ki lahko prilagaja hitrost avtomobila glede na podatke iz navigacije (ovinki, ravnine, nakloni,…).
Modelna paleta sestoji iz paketov Palas in Artois, motorne izbire pa so:
– 230KM z baterijo veliko slabih 74 kWh neto
– 245 KM z baterijo veliko 97.2 kWh neto
– 350 KM z baterijo veliko 97.2 kWh neto in s 4kolesnim pogonom
Po WLTP naj bi tako opremljen No.8 omogočal dosege med 550 in 750 km.
Cene začno pri 56.600 evrov dalje za osnovno izvedbo, od 60.600€ za večjo baterijo, najmočnejši model pa se začne pri dobrih 71 tisočakih.
No.4
Gre v bistvu za konkretno prenovljeno DS 4, s katero je, poleg novega poimenovanja, No. 4 dobil najnovejši DS izgled, torej novo masko z novim svetlobnim podpisom. Zadnji del ostaja isti, le okrašen z novim napisom. V notranjosti kabina z nevidni zračniki ostaja podobna kot prej, je pa dobil novo instrumentno ploščo z večjim zaslonom, novim vmesnikom in novo grafično podobo. No.4 v notranjosti ponuja vse kar lahko izberemo tudi pri No. 8.
No.4 ponuja vse vrste pogonov, od dizelske, hibridne, priključno hibridne pa do povsem električne izvedbe. Baterija pri tej je velika 65 kWh in zagotavlja energijo 245 KM močnemu električnemu motorju. Doseg po WLTP naj bi dosegal 450 km. Naj omenim še, da dizelska različica prihaja drugo leto.
Cene se prično od 28.990€ z vključenim popustom na financiranje
Oba modela sta na voljo tudi v posebnih serijah Jules Verne, kjer boste okrašena z motivi iz znanih del tega francoskega pisatelja in posbenimi emblemi, tako zunaj kot znotraj. Lep način, da svoj avtomobil dvignete še na višji, bolj prefinjen nivo.