Zeekr pripeljal v Slovenijo

Mlada kitajska znamka, ki pravi, da je delana v Evropi, za evropejce je zapeljala v Slovenijo

Znamka Zeekr je bila ustanovljena aprila leta 2021 in je del skupine Geely. To ji zagotavlja močno tehnološko, finančno in operativno zaledje, s katerim se lahko izjemno hitro razvijajo in obenem razvijajo lastne, nove tehnologije. Tako ni čudno, da so v komaj 4 letih obstoja lahko lansirali kar 8 modelov, 3 od katerih so danes zapeljali tudi na naše ceste.
Pa da ne boste mislili, da je to “kar eno” malo startup podjetje…Zeekr ima 4 R&D centre, 2 centra za oblikovanje in 4 pametne tovarne. 5.800 vloženih patentov je posledica več kot 7.800 zaposlenih…samo v njihovih R&D centrih. Tako ni čudno, da se (s podporo skupine Geely) lahko osredotočajo razvoj tehnologije, kot je recimo “Valet polnjenje”- kombinacijo avtonomnega parkiranja in robotskega-avtomatiziranega polnjenja.
Kot znamka se ZEEKR od vsega začetka močno osredotoča na evropske trge, tudi eden izmed centrov za oblikovanje se nahaja na Švedskem. Vodilo znamke je: ” Oblikovano in razvito v Evropi, za Evropejce”, kot pojasni Lothar Schupet, direktor Zeekr Europe. V svoji strategiji Zeekr stavi na dejstvo, da sodobni kupec, sploh električnih vozil, ni več tako zavezan stereotipu klasičnih znamk. Predvsem je pripravljen narediti domačo nalogo in se poglobiti v številke in tehnologijo, to primerjati s ceno, ter na podlagi tega izbrati svoje naslednje vozilo. Zeekr s pojavo, kakovostjo izdelave in materialov v svojih vozilih meri na kupce v premijskem razredu. Tudi z zmogljivostjo, kot je recimo zmogljivost polnjenja: od 10%-80% napolnjenosti v 13 minutah. Cilj, kateremu sledi Zeekr je v premijskem razredu ponujati najboljšo izbiro med plačanim in dobljenim.
Trenutno so v Sloveniji na voljo 3 modeli: X, 7X in 001. Cenovni razpon pa sega od 39.990€, kolikor stane najcenejši X, do dobrih 70.000€, kolikor stane najdražja izvedba zastavonoše 001. Pogoni so seveda le električni, vodilo cenika pa enostavnost…zato je večina pomembnejše opreme zajeta že v serijski konfiguraciji., vključno z vsemi varnostnimi asistencami.

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL