BMW in MINI začenjata novo poglavje

Odprtje prvega Retail.NEXT salona v Sloveniji.

Prenovljeni salon AutoWallis v Ljubljani je prvi v Sloveniji, zasnovan v skladu z najnovejšo globalno arhitekturo Retail.NEXT. Koncept temelji na odprti in modularni prostorski zasnovi, naprednih digitalnih rešitvah ter procesih, ki omogočajo popolno posvečenost kupcu. Nova nakupna pot združuje fizično doživetje salona z individualiziranimi digitalnimi storitvami ter tako ustvarja hitrejšo, preglednejšo in bolj prilagojeno uporabniško izkušnjo.

 

Aleš Suhorepec, generalni direktor BMW Group Slovenija, je poudaril, da z odprtjem prvega salona BMW po standardih Retail.NEXT v Sloveniji vstopamo v novo poglavje, v katerem je izkušnja kupca v središču prav vsakogar od nas. »Naš cilj je jasen – združiti najboljše iz fizičnega in digitalnega sveta ter ustvariti okolje, kjer se inovacije, estetika in osebni pristop povezujejo v popolno zgodbo. Nova arhitektura salona, napredna digitalna orodja in svež, odprt koncept so rezultat naše ambicije, da kupcem omogočimo izkušnjo, ki je pregledna, intuitivna in navdihujoča. Ta prenova ni zgolj posodobitev prostora, temveč nov standard, ki ga želimo postopoma razširiti po celotni Sloveniji. Verjamem, da bomo s tem pristopom kupcem ponudili izkušnjo prihodnosti, našim ekipam pa orodja, da stopijo še bližje strankam in ustvarijo nove, dolgotrajne odnose.«

Blaž Urbanija, izvršni direktor AutoWallis v Sloveniji, je dejal da z Retail.NEXT ne ustvarjajo le novega salona temveč gradijo novo poglavje izkušnje znamke BMW, zasnovane na osebnem pristopu, odgovornosti in digitalni povezanosti. Ob odprtju salona je izpostavil: »Danes uvajamo tudi postopno združitev blagovnih znamk Wallis Motor Ljubljana in Avto Aktiv pod enotno blagovno znamko AutoWallis. Ljubljanska poslovalnica je prva, ki že nosi novo ime, ostale lokacije pa ji bodo sledile do sredine prihodnjega leta. S tem korakom sledimo strateški usmeritvi ter krepimo enotno identiteto Skupine AutoWallis v regiji. Združitev prinaša večjo konsistentnost, prepoznavnost in povezanost delovanja ter ustvarja trdne temelje za nadaljnjo rast.«

 

Orsolya Györke, direktorica marketinga Skupine AutoWallis, je ob odprtju poudarila dolgoletno tradicijo znamke BMW v skupini in strateški pomen slovenskega trga: »BMW je bil vedno ključni element portfelja AutoWallis, poleg tega pa se je celotna zgodba Wallisa in avtomobilizma začela pred več kot 30 leti s pridobitvijo distribucijskih pravic in odprtjem prvega prodajnega salona BMW v Budimpešti na Madžarskem. Skozi leta je AutoWallis postal največji prodajalec BMW na Madžarskem, od leta 2020 pa se ta zgodba o uspehu nadaljuje tudi v Sloveniji. To je največji in odslej najsodobnejši prodajni salon BMW v Sloveniji, ki uvaja izkušnjo strank na višji ravni in hkrati dodatno krepi naš položaj na regionalnem maloprodajnem trgu.«

Odprtje prenovljenega salona AutoWallis v Ljubljani predstavlja prvi korak v širšem načrtu BMW Group Slovenija. Ta prelomni mejnik bo zagnal postopno prenovo vseh BMW salonov po Sloveniji

Revija 10-11/2021

  • INTERVJU: Jure Tomše
  • PROJEKT: Beneteau First 36
  • TEST: Bavaria C 42, Absolute 48 Coupe, Sirena 68, Ranieri Cayman 28.0
  • NAVTIČNA RAZSTAVA: Salone nautico Genoa, Monaco yacht show
  • PREDSTAVLJAMO: Obletnica Val navtika, S kajakom na 1.400 km dolgo pot,
  • REPORTAŽA: Kam? Na Biokovo!, Carriacou
  • AVTOMOBILIZEM: Hyundai Ioniq 5
  • ŽENSKA RUBRIKA: Sijoča v zimo
  • ŠPORT: Sail GP, Barkolana 53, Rolex Middle Sea Race, Testni dogodek SSL