Nova, 800 voltna električna platforma, ki nas je navdušila na Porschejevem Macanu, s katerim smo v začetku poletja potovali v Avstrijo, je baza na kateri se nahajata tudi Audijeva modela Q6 in A6 e-tron. Čeprav sta bila modela predstavljena že zgodaj spomladi, je šele konec poletja pa na naše dvorišče zapeljal Q6 e-tron, torej Audijeva interpretacija sodobnega potovalno-družinskega SUV-ja. Na predstavitvi sem ga vozil le par kilometrov po mestu, skratka nič, a je že takrat glavno vlogo vtisa prevzelo notranje in zunanje oblikovanje.
Q6 e-tron, je lep in skladen avtomobil. Ravno prav zašiljen, ravno prav zmehčan po robovih, da izgleda tako moderno športen kot prijetno družinski. Kljub temu, da je testni primerek opremljen z nepogrešljivim športnim S-line paketom, ki je dodal agresivnejše poudarke in večja platišča, Q6 e-tron ne bode v oči. Opisal bi ga celo kot elegantnega, je opazen, a ni žaljiv. Velike pohvale oblikovalcem z moje strani. V notranjosti so oblike nekoliko bolj ostre in futuristične, prevladujejo zasloni. 2 velika, usmerjena k vozniku in eden, za doplačilo, pred sovoznikom. Mislim, da je kabina v Q6 e-tronu, poleg tega, da je udobna, tudi estetsko zanimiva in osvežujoče boljša od prostostoječih pokončnih zaslonov, ki dandanes prevladujejo in so izgovor za lenobo (varčevanje) pri oblikovanju v večini avtomobilskih znamk.
Fizičnih gumbov ni, oziroma jih je malo, kar mi seveda nikakor ni všeč. Še na voznikovih vratih je za upravljanje z stekli in stranskimi ogledali nameščen dokaj veik So pa zasloni vsj tako postavljeni, da je pod njimi v alkantaro oblečena »polička«, kamor lahko nasloniš roko in jo tako stabiliziraš med klikanjem. Ikone so dovolj velike, da jih ni težko zadeti, sam operacijski sistem pa deluje hitro in odzivno. Relativno majhen in ozek volan v kombinaciji z razkošno odmerjeno konjenico (340 kW) daje lahkoten občutek manevriranja in tudi odlično skriva neznansko težo tega avtomobila, ki se na tehtnici bliža 2.600 kilogramom. Kot pravi Audi, ima pogon na obe osi, kar je vsekakor dobra ideja, kar se tiče vijuganja po mokrih in zasneženih podalpskih cestah, prav pa bo prišlo tudi pri spuščanju čolna na spolzkih navozih ( s to izvedbo lahko za sabo vlečete do 2.400kg). Všeč mi je tudi, ko smo že pri prevozi prtljage, da se sedeži zadaj spustijo v bolj ali manj ravno dno.
Avto ima sicer skoraj 500 KM, a zaradi teže nekih hudih pospeškov, ki bi povzročali glavobole, ni. Je hiter in to zelo, prehitevanja in pospeševanja so zabavna, ampak v teh časih, nič posebnega. Kot se filozofiji tega avtomobila tudi prilega. K njej se prilega tudi velika baterija, 95 kWh neto, ki zagotavlja spodobne dosege. Poraba na testu se je povprečno gibala okoli 22 kWh/100km, kar pomeni, da bo 400 km udobno dosegljivih, na avtocesti udobno okoli 300 km. Ker podpira polnjenje z močjo do 270 kW, bodo potovanja torej znosno kratka.
S Q6 e-tronom sva se večinoma družila na magistralnih cestah z malo avtoceste. Ima zračno vzmetenje ampak… hmmm, s tem je pa tako. Nedvomno je avto udoben in odlično pobira udarce. A pri vseh načinih vožnje, razen pri športnem, se čuti nihanje levo -desno. Kot da ne zaduši nihanja, povzročenega z luknjami, oziroma kot da bi se zvijal. Nepričakovano. V športnem načinu je sicer trd, vendar ne vrača pravega občutka…čuti se, da mu hitra vožnja ne paše. in tam se je na zračnem vzmetenju dobro izkazal, le pri hitrejši (niti ne športni) vožnji v načinu Comfort začne prihajati do prečnega zibanja, ki ni najbolj udobno. Na športnih nastavitvah tega ni, a potem se odrečete udobju
Če ste prišli do sem, se morda sprašujete, od kje te senzorične izkušnje, omenjene v naslovu. To je zato, ker do izraza pridejo ponoči. Veliko zaslonov, je usmerjenih v voznika in posedujejo veliko informacij, ki jih rade volje delijo z njim, na barvit in animiran način. Predvsem na »head-up« prikazovalniku, so pogruntali animacijo, ki sporoča prihajajočo omejitev tako, da ta priplava v ospredje. To pomeni, da vam pogled s ceste stalno jemlje animacija, k temu dodajte še »gledališče svetlobe«, ki ga ustvarjajo matrični LED žarometi z avtomatskim osvetljevanjem in zatemnjevanjem in postalo vam bo jasno, da so čutila ponoči precej obremenjena. Seveda, vse lahko izklopite….ampak zakaj ste potem plačali za to?



















